Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een aanfluiting van het voetbal en een profcompetitie onwaardig.Eigenlijk pure madness 13e zijn (van de 17 ploegen) en toch degraderen, hoe fucked up zijn die regels met B-ploegen wel niet?
Ik geef je geen ongelijk, maar als je zoveel beperkende maatregelen oplegt aan die u23 ploegen en ook nog eens verwacht dat ze miljoenen moeten betalen aan de andere teams, mag daar wel wat tegenover staan. Zoals zo vaak hebben ze vooral voor eigen deur geveegd en niet verder gekeken.Een aanfluiting van het voetbal en een profcompetitie onwaardig.
Volledig eens dat de beloften ook maar een lijdende rol hebben in deze maar eigenlijk betalen die aflaten voor de genade dat ze niet degraderen.Ik geef je geen ongelijk, maar als je zoveel beperkende maatregelen oplegt aan die u23 ploegen en ook nog eens verwacht dat ze miljoenen moeten betalen aan de andere teams, mag daar wel wat tegenover staan. Zoals zo vaak hebben ze vooral voor eigen deur geveegd en niet verder gekeken.
Miljoen is ook goed ipv miljoenen (tenzij het verkeerd wordt weergegeven in de pers) maar dat is ook een groot ter compensatie dat sommige van die ploegen letterlijk 0 supporters meebrengen en dat die u23 enorm veel ervaring opdoen in zo’n seizoen. Maar los daarvan is het gewoon belachelijk dat je als 13de van de 17 ploegen zakt. Dit slaat echt nergens op. En dit komt ervan als je de Pro League zelf laat beslissen hoe de competitie moet georganiseerd worden.Ik geef je geen ongelijk, maar als je zoveel beperkende maatregelen oplegt aan die u23 ploegen en ook nog eens verwacht dat ze miljoenen moeten betalen aan de andere teams, mag daar wel wat tegenover staan. Zoals zo vaak hebben ze vooral voor eigen deur geveegd en niet verder gekeken.
Klopt,Beerschot is idd de ploeg in vorm en lijkt me de uitgesproken favoriet om Dender te kloppen
denk dat je de verkeerde stream hebt gelinkt
denk dat het een beetje cynisch was want de eerste helft sloeg op niksHier toch juiste beelden.

Uiteindelijk zie ik gewoon niet waarom ze het doen zoals in Spanje. Daar mogen de B-ploegen ook gewoon meespelen in de reguliere competities, maar ze kunnen wel gewoon degraderen en promoveren zoals alle andere ploegen, zolang ze een divisie lager blijven dan de A-ploeg. Het is hallucinant dat die B-ploegen eigenlijk een andere competitie spelen dan de normale clubs. Als ze tweede klasse aankunnen door hun sportieve prestaties, perfect. Maar nu is dit op alle vlakken pure competitievervalsing.Miljoen is ook goed ipv miljoenen (tenzij het verkeerd wordt weergegeven in de pers) maar dat is ook een groot ter compensatie dat sommige van die ploegen letterlijk 0 supporters meebrengen en dat die u23 enorm veel ervaring opdoen in zo’n seizoen. Maar los daarvan is het gewoon belachelijk dat je als 13de van de 17 ploegen zakt. Dit slaat echt nergens op. En dit komt ervan als je de Pro League zelf laat beslissen hoe de competitie moet georganiseerd worden.
Uiteindelijk zie ik gewoon niet waarom ze het doen zoals in Spanje. Daar mogen de B-ploegen ook gewoon meespelen in de reguliere competities, maar ze kunnen wel gewoon degraderen en promoveren zoals alle andere ploegen, zolang ze een divisie lager blijven dan de A-ploeg. Het is hallucinant dat die B-ploegen eigenlijk een andere competitie spelen dan de normale clubs. Als ze tweede klasse aankunnen door hun sportieve prestaties, perfect. Maar nu is dit op alle vlakken pure competitievervalsing.
Beerschot inderdaad de favoriet op basis van de competitie. Maar dat telt allemaal niet in de eindronde. Dat hebben we met Lommel herhaaldelijk gemerkt in de oude tweede klasse door na het nipt verliezen van de titel dan kansloos de eindronde te verliezen.Toch duidelijk Beerschot? Stranden op amper 3 punten van Kortrijk.
Resultaten tegen de andere 3 ploegen in de PO:
6/6 tegen Lommel
6/6 tegen Luik
3/6 tegen Patro (0-4 op Patro gaan winnen vorige maand)
Lommel heeft meer kwaliteit dan onze punten doen uitschijnen. Maar lukt het onze trainer om er nu plots wel resultaat uit te halen?