Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de socials van DAZN passeerde er ook een beeld van een verdediger die net uit drie matchen schorsing komt en dan een vliegende tackle inzet met weer rood als gevolg. Op zo'n moment trek je als coach toch uw haar uit?Valt nog goed mee 4 speeldagen maar ik zou zo'n speler niet willen binnenhalen hoor.
Ik kan exact hetzelfde zeggen over mijn ploeg.Hoppa, zo doen we dat ze.

Eerst nog naar Cercle en dan de focus op Beerschot@quo_vadis begint em te knijpen voor volgende week, dat is duidelijk![]()

Aanwezig donderdag?Eerst nog naar Cercle en dan de focus op Beerschot![]()
Nope, normaal gezien enkel thuismatchenAanwezig donderdag?
Ik kan nu eens met de fiets gaanNope, normaal gezien enkel thuismatchen

ik heb dat iedere thuismatchIk kan nu eens met de fiets gaan![]()
.Altijd beker erbij pakken! Niet dat ik erin geloof maar ik wil nog eens naar de Heizel met KVK.ik heb dat iedere thuismatch.
De vraag is natuurlijk of we willen in de Beker succes halen of we ons niet beter gewoon focussen op de competitie?
Totdat je enkele zware blessures oploopt waardoor je bepalende spelers kwijt bent voor langere periodes. Maar idd nog eens naar de heizel gaan, is een hoogtepunt voor een ploeg als KVKAltijd beker erbij pakken! Niet dat ik erin geloof maar ik wil nog eens naar de Heizel met KVK.
En die ploeg moet dat toch aankunnen + ervaring/beleving om tegen eerste klasse teams te spelen.
Ideaal dat we nu ook niet moesten spelen dit weekend, volle focus en rust ter voorbereiding.Totdat je enkele zware blessures oploopt waardoor je bepalende spelers kwijt bent voor langere periodes. Maar idd nog eens naar de heizel gaan, is een hoogtepunt voor een ploeg als KVK
Een terechte winnaar, als we zo als angsthazen spelen in een thuismatch met de hele jeugd aanwezig..Hoppa, zo doen we dat ze.
Perdichizzi hattrick !Ja jongens, 4-4. Weer in de laatste minuten ene pot binnen, ongelooflijk

Viel me vandaag ook op, was gaan lopen rond 19u en hoeveel fietsers die ik tegenkwam tussen Melsele en Beveren met sjaals van Beveren aan was echt opvallend. Hoorde ook heel duidelijk de gezangen tot hier thuis ook al zat de wind niet volledig in deze richting.Ik woon vlak om de hoek in Beveren. Het leeft hier wel!