1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
Valt nog goed mee 4 speeldagen maar ik zou zo'n speler niet willen binnenhalen hoor :oi22: .
Op de socials van DAZN passeerde er ook een beeld van een verdediger die net uit drie matchen schorsing komt en dan een vliegende tackle inzet met weer rood als gevolg. Op zo'n moment trek je als coach toch uw haar uit?

ik heb dat iedere thuismatch :D.

De vraag is natuurlijk of we willen in de Beker succes halen of we ons niet beter gewoon focussen op de competitie?
Altijd beker erbij pakken! Niet dat ik erin geloof maar ik wil nog eens naar de Heizel met KVK.

En die ploeg moet dat toch aankunnen + ervaring/beleving om tegen eerste klasse teams te spelen.

Altijd beker erbij pakken! Niet dat ik erin geloof maar ik wil nog eens naar de Heizel met KVK.

En die ploeg moet dat toch aankunnen + ervaring/beleving om tegen eerste klasse teams te spelen.
Totdat je enkele zware blessures oploopt waardoor je bepalende spelers kwijt bent voor langere periodes. Maar idd nog eens naar de heizel gaan, is een hoogtepunt voor een ploeg als KVK

Totdat je enkele zware blessures oploopt waardoor je bepalende spelers kwijt bent voor langere periodes. Maar idd nog eens naar de heizel gaan, is een hoogtepunt voor een ploeg als KVK
Ideaal dat we nu ook niet moesten spelen dit weekend, volle focus en rust ter voorbereiding.

Maar blessures kunnen altijd en ongelukkig voorvallen.

Klote finale tegen Lokeren :-(

Zonder dat angsthazen voetbal de laatste twee wedstrijden in de tweede helft staan we waarschijnlijk gewoon derde. Nu dreigen we uit de top 6 te vallen. Wat een schande zou zijn met deze kern.

Ik woon vlak om de hoek in Beveren. Het leeft hier wel!
Viel me vandaag ook op, was gaan lopen rond 19u en hoeveel fietsers die ik tegenkwam tussen Melsele en Beveren met sjaals van Beveren aan was echt opvallend. Hoorde ook heel duidelijk de gezangen tot hier thuis ook al zat de wind niet volledig in deze richting.

Terug
Bovenaan