Général Zantas
Well-known member
Zelf niet gezien gisteren, maar volgens ons forum hebben we vrij dominant gespeeld met veel kansen en een zeer terechte overwinning. Ondanks dat we enkele basisspelers lieten rusten. De vervangers lieten zien van quasi evenwaardig niveau te zijn, dus dat is wel een goed teken.
We hebben nog geen echte waardemeters tegenover ons gekregen, dus misschien ben ik wat te voorbarig maar er zit wel muziek in de kern en ik denk dat wij een certitude zijn voor top-3, hopelijk aan de juiste kant voor promotie.
Vorige maand was ik nog zeer pessimistisch, maar toen was onze spits nog niet speelgerechtigd (en die toont toch een meerwaarde te zijn), was Haraguchi er nog niet, en waren sommige andere spelers nog niet goed ingewerkt in het team.
Hup Beerschot Hup
We hebben nog geen echte waardemeters tegenover ons gekregen, dus misschien ben ik wat te voorbarig maar er zit wel muziek in de kern en ik denk dat wij een certitude zijn voor top-3, hopelijk aan de juiste kant voor promotie.
Vorige maand was ik nog zeer pessimistisch, maar toen was onze spits nog niet speelgerechtigd (en die toont toch een meerwaarde te zijn), was Haraguchi er nog niet, en waren sommige andere spelers nog niet goed ingewerkt in het team.
Hup Beerschot Hup

, we weten het
ik ben alvast terug aanwezig. Zal dan toch beter moeten dan tegen Club Nxt, zwakke match toen.
.