Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag is of 1 van die 2 een rol van betekenis gaat kunnen spelen tegen Kortrijk.
Ah juist ja, was eventjes mis. Nog wat moeilijker dus.Kortrijk degradeert rechtstreeks als 17e. Ze zullen voorbij Cercle of STVV moeten om in 1A te geraken.
Zware opdracht, maar Lokeren heeft tegen RWDM bewezen wat een goeie flow waard is.
Zeg gewoon makker, of weerhoudt uSorry, maar da's de enige ploeg die boel zoekt met ons. Wat ik ook totaal niet snap.
Hij zegt het toch in zijn post (en is hier algemeen geweten): Union.Zeg gewoon makker, of weerhoudt u

Ge waart anders wel goe bezig.Mijn post was voornamelijk deze actie indachtig:
Cafébaas Brasserie de l'Union na supportersclash: ‘Cafés sluiten is domme maatregel'
Bart Lemmens, cafébaas van Brasserie L’Union, zag hoe een groep relschoppers het Voorplein in Sint-Gillis kort en klein sloeg. “De cafés sluiten in Vorst is een hele domme maatregel."www.bruzz.be
Dat hebben we alleen maar gehad toen de derby eraankwam. Vandaar mijn reactie. Dit is gewoon krapulesk gedrag. Vandaar dus mijn post & mijn gevoel tov RWDM.
De overgrote supporters zijn waarschijnlijk wel OK, dat geloof ik best. Zelfs die van den Antwerp
Ik wil hier niemand stigmatiseren hoor, niet zo hard van stapel lopen. Love & peace.
maar nooit van mijn leven ga ik naar jullie tribune met een bloesje van RWDM aan. Ik bedank vriendelijk
edit: die sarcastische comment van je mag weg, ik was nog aan het typen. Hold your horses.
Ja, dag ehIn 2019:
![]()
Eendracht-bestuur: “Rellen zijn uitgelokt door RWDM-supporters”
Het bestuur van Eendracht Aalst zegt dat uit een analyse van de feiten van afgelopen zondag overduidelijk blijkt dat de rellen zijn geïnitieerd door RWDM-supporters.www.hln.be
In 2022:
![]()
RWDM na rellen in Seraing: 'Stadionverbod van twee weken is onvoldoende’
RWDM speelde zaterdag een beslissende wedstrijd in Seraing, met als inzet promotie naar eerste klasse. Dat eindigde in rellen tussen verschillende supporters.www.bruzz.be
in 2023:
Tegen ons dus.
In 2024:
![]()
Na de rellen bij RWDM: ‘Het is bijna onmogelijk om alle bommetjes uit een stadion te houden’
RWDM-Eupen ontspoorde zondagavond bij een 0-1-stand. Woensdag worden de laatste vijf minuten van de wedstrijd afgewerkt. Thuisclub, Pro League en politie wisten wat er ging gebeuren. Waarom konden ze de supportersrellen dan toch niet voorkomen?www.demorgen.be
![]()
Supporters Patro Eisden Maasmechelen aangevallen door "30 gemaskerde supporters" van KRC Genk | VRT NWS Nieuws
Zo'n 30 gemaskerde voetbalsupporters van Genk hebben gisterenavond een supportersgroep van Patro Eisden Maasmechelen aangevallen, toen die met de bus terugkwam van de uitwedstrijd tegen RWDM. De bus werd door de amokmakers opgewacht op de parking van Patro. Vorig seizoen waren er ook al...www.vrt.be
Zoals al gezegd: de meerderheid zal wel normaal supporter zijn, maar sommigen in de harde kern zijn daar gewoon niet goed wijs. Dus ben ik blij dat ze niet naar eerste gaan. Veel succes volgend seizoen alvast.

In 2019:
![]()
Eendracht-bestuur: “Rellen zijn uitgelokt door RWDM-supporters”
Het bestuur van Eendracht Aalst zegt dat uit een analyse van de feiten van afgelopen zondag overduidelijk blijkt dat de rellen zijn geïnitieerd door RWDM-supporters.www.hln.be
In 2022:
![]()
RWDM na rellen in Seraing: 'Stadionverbod van twee weken is onvoldoende’
RWDM speelde zaterdag een beslissende wedstrijd in Seraing, met als inzet promotie naar eerste klasse. Dat eindigde in rellen tussen verschillende supporters.www.bruzz.be
in 2023:
Tegen ons dus.
In 2024:
![]()
Na de rellen bij RWDM: ‘Het is bijna onmogelijk om alle bommetjes uit een stadion te houden’
RWDM-Eupen ontspoorde zondagavond bij een 0-1-stand. Woensdag worden de laatste vijf minuten van de wedstrijd afgewerkt. Thuisclub, Pro League en politie wisten wat er ging gebeuren. Waarom konden ze de supportersrellen dan toch niet voorkomen?www.demorgen.be
![]()
Supporters Patro Eisden Maasmechelen aangevallen door "30 gemaskerde supporters" van KRC Genk | VRT NWS Nieuws
Zo'n 30 gemaskerde voetbalsupporters van Genk hebben gisterenavond een supportersgroep van Patro Eisden Maasmechelen aangevallen, toen die met de bus terugkwam van de uitwedstrijd tegen RWDM. De bus werd door de amokmakers opgewacht op de parking van Patro. Vorig seizoen waren er ook al...www.vrt.be
Zoals al gezegd: de meerderheid zal wel normaal supporter zijn, maar sommigen in de harde kern zijn daar gewoon niet goed wijs. Dus ben ik blij dat ze niet naar eerste gaan. Veel succes volgend seizoen alvast.
Here we go again, O side in Anderlecht u ook niet bekend? jongens jongens, bol maar af met jullie vingertje wijzen. Katholieker dan de paus. Ge zet ni van hier, hoe weet gij hoe of wat? Gaat naar het stadion en oordeelt dan. Dat de harde kern ietske roept wanneer de keeper uit shot oh my... Wat buiten de match om gebeurt, gebeurt in Veel clubs. Ik kan aannemen dat union de meest family minded van de drie is. Maar voetbal trekt altijd een zooitje ongeregeld aan... Dus blijft gij maar schoon waar dat gij zit... Uwen ivoren toren dus...RWDM is gewoon het Antwerp van Brussel. Meer hoeft daar niet over gezegd te worden.
Bwa Cercle of STVV moeten dat kunnen winnen heStraks nog Patro in eerste, Dat wens je ook niemand
Het is toch een heel moeilijke/smerige ploeg om tegen te spelen hoor. Het is echt de laatste ploeg die ik de promotie zou gunnen. Ook al zouden wij met Lommel dan wel ons zwarte beest kwijt zijn volgend seizoen.Bwa Cercle of STVV moeten dat kunnen winnen he
Het is toch een heel moeilijke/smerige ploeg om tegen te spelen hoor. Het is echt de laatste ploeg die ik de promotie zou gunnen. Ook al zouden wij met Lommel dan wel ons zwarte beest kwijt zijn volgend seizoen.