1B Challenger Pro League 2024-2025

Gelieve met respect over andere ploegen en hun supporters te spreken aub.
Toch wel blij dat RWDM in 2de blijft. Kutploeg is dat. Allé, vooral de supporters. Alhoewel, die Textor is ook vrij debiel precies. Enige de St Gillis overhoop gooien voor een match, die harde kern is een bende marginalen. Ik herinner me die pantoffelkerel nog toen het slecht ging vorig jaar in Eerste.

Ah union, ok, nu komt het terug:

Jij bent die kerel die zich totaal onrecht aangedaan voelde tijdens de thuismatch voor Molenbeek (waar union op het einde de win nam). FYI, ik zat toen in de tribunes, net tegenover de harde kern, ik heb dat toen ook horen roepen, want dus recht tegenover de harde kern. Laat me duidelijk zijn dat het enkel uit dat vak kwam.

Ik weet niet of ge viva la feta aflevering gezien hebt met Average Rob, maar dat moet toch een core memory geweest zijn voor u. Een litteken voor het leven...

Ik ben altijd braafjes en ze hebben geroepen fils de put...

sad-kid.gif

Maar laat het mij duidelijk wezen, wij hebben met zen allen vooraf een stemming gehouden bij alle supporters, en de meest verantwoordelijke van alle supporters zijnde het A vak heeft de boodschap mogen brengen... Wij houden trouwens jaarlijks een verkiezing hiervoor om te bepalen wie de meest verantwoordelijke mensen zijn van alle supporters, die mogen dan in het A vak plaats nemen.

Dat wouden we dus al lang doen, even die brave buurman doen bleiten... Mission accompli.

#end sarcasm.

En nu efkes for real, elke match die ik ga zien, nog nooit in het A vak gezeten, kan ik u garanderen dat Molenbeek supporters heel verdraagzaam zijn. Wij kunnen tegen ons verlies. Als we op ons doos krijgen, soit so be it, even overlopen waar het fout gaat, wat beter kan, en zo goed als we kunnen onze ploeg ondersteunen. Ik ken persoonlijk heel wat mensen van in mijn directe omgeving die de match gaan bekijken, altijd joviaal, nooit ambras. Gij zet hier een hele hoop mensen te kakken, ik nodig u uit om een Molenbeek shirt aan te trekken en eens een matchke mee te komen zien.

Indien ge afziet van dit idee, wat 99% zekers is, gelieve dan zelf te willen stoppen met het stigmatiseren van een ganse club als zijnde margis of crapullekes. Het tegendeel is gewoon waar.

Dus stopt met uw gezever, of ik ga reports beginnen indienen...

Mijn post was voornamelijk deze actie indachtig:

Dat hebben we alleen maar gehad toen de derby eraankwam. Vandaar mijn reactie. Dit is gewoon krapulesk gedrag. Vandaar dus mijn post & mijn gevoel tov RWDM.

De overgrote supporters zijn waarschijnlijk wel OK, dat geloof ik best. Zelfs die van den Antwerp :oi22:
Ik wil hier niemand stigmatiseren hoor, niet zo hard van stapel lopen. Love & peace.

maar nooit van mijn leven ga ik naar jullie tribune met een bloesje van RWDM aan. Ik bedank vriendelijk

edit: die sarcastische comment van je mag weg, ik was nog aan het typen. Hold your horses.

Het staat er toch duidelijk in, die cafébaas kende geen enkele van die 'supporters'...

Die gaan volgens mij niet eens matchen kijken, maar gewoon voyou'kes die ambras willen komen maken. Ik ben er vrij zeker van dat Molenbeek supporters gewoon zouden tussen komen en deze nitwits zelf een pakske rammel zouden geven. Is uwe bullshit dus daarop gebaseerd? Amai...

En uwe laatste zin, ik haal niks weg, want uwe zever staat er ook nog, zal je via de mods moeten gaan...

K
Mijn post was voornamelijk deze actie indachtig:

Dat hebben we alleen maar gehad toen de derby eraankwam. Vandaar mijn reactie. Dit is gewoon krapulesk gedrag. Vandaar dus mijn post & mijn gevoel tov RWDM.

De overgrote supporters zijn waarschijnlijk wel OK, dat geloof ik best. Zelfs die van den Antwerp :oi22:
Ik wil hier niemand stigmatiseren hoor, niet zo hard van stapel lopen. Love & peace.

maar nooit van mijn leven ga ik naar jullie tribune met een bloesje van RWDM aan. Ik bedank vriendelijk

edit: die sarcastische comment van je mag weg, ik was nog aan het typen. Hold your horses.
Ge waart anders wel goe bezig.

In 2019:

In 2022:

in 2023:
Tegen ons dus.

In 2024:

Zoals al gezegd: de meerderheid zal wel normaal supporter zijn, maar sommigen in de harde kern zijn daar gewoon niet goed wijs. Dus ben ik blij dat ze niet naar eerste gaan. Veel succes volgend seizoen alvast.

In 2019:

In 2022:

in 2023:
Tegen ons dus.

In 2024:

Zoals al gezegd: de meerderheid zal wel normaal supporter zijn, maar sommigen in de harde kern zijn daar gewoon niet goed wijs. Dus ben ik blij dat ze niet naar eerste gaan. Veel succes volgend seizoen alvast.
Ja, dag eh 👏👏

qui ne saute pas...

In 2019:

In 2022:

in 2023:
Tegen ons dus.

In 2024:

RWDM is gewoon het Antwerp van Brussel. Meer hoeft daar niet over gezegd te worden.

RWDM is gewoon het Antwerp van Brussel. Meer hoeft daar niet over gezegd te worden.
Here we go again, O side in Anderlecht u ook niet bekend? jongens jongens, bol maar af met jullie vingertje wijzen. Katholieker dan de paus. Ge zet ni van hier, hoe weet gij hoe of wat? Gaat naar het stadion en oordeelt dan. Dat de harde kern ietske roept wanneer de keeper uit shot oh my... Wat buiten de match om gebeurt, gebeurt in Veel clubs. Ik kan aannemen dat union de meest family minded van de drie is. Maar voetbal trekt altijd een zooitje ongeregeld aan... Dus blijft gij maar schoon waar dat gij zit... Uwen ivoren toren dus...

Terug
Bovenaan