fordjah
Active member
Lierse. Wij kunnen niet deelnemen aan de eindronde omdat er geen licentie is voor 1A.Maar wie speelt er nu eindronde Lokeren of Lierse![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lierse. Wij kunnen niet deelnemen aan de eindronde omdat er geen licentie is voor 1A.Maar wie speelt er nu eindronde Lokeren of Lierse![]()
Het La Louviere ven toen bestaat al 15 of 16 jaar niet meer. Het huidige is een andere ploeg die naam en stamnummer hebben overgekocht in 2017.Ben ook wel blij voor La Louvière. Hoelang zijn die al niet uit 1ste klasse? Is van in mijn jeugd jaren.
La Louviere heeft zelfs de meeste punten gepakt dit seizoen. Zonder Deinze dat wegvalt, waren ze zelf kampioen. Dus zeker een terechte stijger.Had wel wat weg van de titelstrijd tussen Genk, Antwerp en Union een paar jaar geleden.
Op zich wel verdiend voor La Louvière. Hadden ze gelijkgespeeld, dan was die puntenaftrek voor hun zege tegen Deinze effectief nog doorslaggevend geweest ook, en liepen ze in feite daardoor de promotie mis. Inderdaad niet hetzelfde La Louvière van 20 jaar geleden, maar goed... Uiteindelijk komt het daar toch op neer.
Volgend jaar ook naar hun nieuw stadion, die zijn daar goed aan het werken heb ik al meermaals gehoord.Het La Louviere ven toen bestaat al 15 of 16 jaar niet meer. Het huidige is een andere ploeg die naam en stamnummer hebben overgekocht in 2017.
KSC Lokeren-Temse gaat in beroep en zou de eindronde mogen aanvatten.Maar wie speelt er nu eindronde Lokeren of Lierse![]()

Wie kan mij hier het systeem uitleggen van de play offs/downs?
Ik had ietske gehoord van 3 matchen, maar ik zie voor rwdm maar 2 matchen staan in mijne app. Uit en thuis tegen Lokeren Temse?
Dus 6 in totaal dan? Of is sofascore verkeerd? Uit en thuis dus telkens ?Eerst tegen Lokeren/Lierse, als ge wint dan speel je tegen de winnaar van Beveren - Patro, en als je daarvan wint, speel je tegen STVV/Cercle/Kortrijk.
3 wedstrijden om in 1A te geraken.
Dus 6 in totaal dan? Of is sofascore verkeerd? Uit en thuis dus telkens ?
Klopt,Ja, 6 in totaal.
Ik snap het beroep van Lokeren-Temse niet, ze mogen toch niet naar 1A omdat ze geen licentie hebben.KSC Lokeren-Temse gaat in beroep en zou de eindronde mogen aanvatten.
Lierse gaat van hun kant ook in beroep.
Wordt vervolgd.![]()
Moest vooral weg omdat hij het lek naar de pers was, en ook vorig seizoen redelijk wat doelpunten op zijn conto had, geen topkeeper (toen).Wat een prestatie van Jari De Busser, ik zag net een meer dan een minuut durende compilatie op Reddit Soccer met al zijn reddingen. Wereldmatch! En die moest dan vertrekken omdat de Citygroep hun mannetje moest spelen.
Blij voor hem, verdient dit absoluut!
Dat 'mannetje' is gewoon een 18-jarige Belg die van Genk kwam, niet alles zomaar geloven wat je in de media leest. Zeker niet als het over 1B gaat want daar kennen ze niets van.Wat een prestatie van Jari De Busser, ik zag net een meer dan een minuut durende compilatie op Reddit Soccer met al zijn reddingen. Wereldmatch! En die moest dan vertrekken omdat de Citygroep hun mannetje moest spelen.
Blij voor hem, verdient dit absoluut!