1B Challenger Pro League 2024-2025

Nog altijd onschuldig tot tegendeel bewezen is maar ze pakken hem natuurlijk niet zomaar op.

Zuur voor Lokeren wel.
Feit, voor hetzelfde geld heeft hij er in praktijk weinig mee te maken. Maar dat betekent toch dat ze hem op één of andere manier gelinkt hebben, omdat hij alvast andere mensen kent die terechtstaan.

Niemand schrikt hier van dat nét hij hier voor opgepakt wordt natuurlijk... Zo'n artikel gaan we hoogstwaarschijnlijk niet zien verschijnen over Mignolet, Heynen of Verschaeren ...

maakt dit nog wel extra grappig.
Hij had wel gelijk toen hij zei dat het nog gevolgen zou hebben.

De uitstraling heeft hij wel :unsure:
a58d41846a4d4d645c7db2746aaf1e51-0.webp

Heeft inderdaad best een mooie carrière uitgebouwd en zal ze best goed verdiend hebben (blijkbaar niet genoeg :unsure: )
Als je bij AS Roma en Inter gespeeld hebt, mag je niet klagen.

Maar ook logisch dat mensen het gevoel hebben dat het meer had kunnen zijn. Het is wel een redelijke enfant terrible waarbij je het gevoel hebt dat die nog véél meer had kunnen bereiken indien hij een wat andere mentaliteit had gehad. Radja had toch een serieuze handleiding, en er waren maar weinig trainers die de leesbare versie ter beschikking hadden.

Dus niet onlogisch dat mensen er zo over denken, net zoals bij een Anthony Vanden Borre bv. (al heeft Radja wel langere periodes gehad dat het écht goed ging).

Hij heeft de nacht in de cel doorgebracht en moet voor de onderzoeksrechter verschijnen vandaag. Vermoeden van onschuld enzovoort maar dat is wel geen lichtzinnige beslissing.

Ik vrees voor Lokeren dat het bij die ene goal gaat blijven.

Bwah, heeft enkele maanden geleden in een podcast verteld dat hij naar Chelsea kon om naast Kanté te spelen. Maar dat hij zijn comfortabele leven in Rome niet wilde opgeven (en salarisgewijs was er niet zo'n groot verschil). Wat restte hem dan nog, de absolute top? Ik denk dat dat er gewoon nooit heeft ingezeten.

Maar naast het veld natuurlijk een enorme flapdrol. Ik keek vroeger echt naar hem op, maar na zijn gedoe over drinken in het verkeer ("Er is toch niets mis met eens een pintje te drinken?") en nu dit toont aan dat er niet volk in zijn bovenkamer verblijft.

Ik heb hem ook lang verdedigd, was voor mij de eerste grote fout van Martinez om hem niet mee te nemen en deftig te benutten, ik vond hem toen de missing link voor ons middenveld. Maar bon, op lange termijn heeft Martinez op vlak van Radja duidelijk wel gelijk gekregen. Al heb ik altijd het idee gehad dat het pas echt is beginnen mislopen met hem nadat Martinez hem laten vallen heeft bij de Duivels :p

Ik heb hem ook lang verdedigd, was voor mij de eerste grote fout van Martinez om hem niet mee te nemen en deftig te benutten, ik vond hem toen de missing link voor ons middenveld. Maar bon, op lange termijn heeft Martinez op vlak van Radja duidelijk wel gelijk gekregen. Al heb ik altijd het idee gehad dat het pas echt is beginnen mislopen met hem nadat Martinez hem laten vallen heeft bij de Duivels :p
Beide zaken kunnen waar zijn he. Toen was het een verkeerde beslissing sowieso en nu heeft hij wat domme dingen gedaan of zit hij te dicht bij mensen die domme dingen hebben gedaan.

Hij heeft de nacht in de cel doorgebracht en moet voor de onderzoeksrechter verschijnen vandaag. Vermoeden van onschuld enzovoort maar dat is wel geen lichtzinnige beslissing.

Ik vrees voor Lokeren dat het bij die ene goal gaat blijven.
Volgens de laatste berichten zou hij geld geleend hebben aan vrienden die te maken hebben met deze drugshandel.
Of hij er dan zelf iets mee te maken heeft (mogelijks is er sprake van witwaspraktijken) valt nog af te wachten uit het onderzoek.

Echter wat wel duidelijk is, is dat hij in zijn vriendenkring 'veel verkeerde vrienden' heeft zitten en daar schrikt niemand van toch?

Laatst bewerkt:
Volgens de laatste berichten zou hij geld geleend hebben aan vrienden die te maken hebben met deze drugshandel.
Of hij er dan zelf iets mee te maken heeft (mogelijks is er sprake van witwaspraktijken) valt nog af te wachten uit het onderzoek.

Echter wat wel duidelijk is, is dat hij in zijn vriendenkring 'veel verkeerde vrienden' heeft zitten en daar schrikt niemand van toch?
Vind het toch maar een flauwe uitleg. Waarom zou je als drugsbaron geld nodig hebben van 'El Ninja'? En waarom zou RN dan nog eens het risico pakken om geld uit te lenen aan die 'vrienden'? Wetende in wat voor zaakjes ze verwikkeld zijn. Dat risico ga je toch niet pakken?

Vind het toch maar een flauwe uitleg. Waarom zou je als drugsbaron geld nodig hebben van 'El Ninja'? En waarom zou RN dan nog eens het risico pakken om geld uit te lenen aan die 'vrienden'? Wetende in wat voor zaakjes ze verwikkeld zijn. Dat risico ga je toch niet pakken?
Zolang het bewijsmateriaal niet bulletproof is (ivm witwassen geld) heeft hijzelf er wel alle belang bij die 'flauwe / doe jezelf voor als den domme' uitleg te geven aan de onderzoekers he.

"Drugs? Echt? Ik wist van niks. Het waren gewoon vrienden. Witwassen? Neen, het waren leningen / schenkingen.
Dat de bedragen heel hoog waren? Gast! Ik ben voetballer en ik verdien(de) miljoenen. 20k is dan niks hé mannen!"

Update
Nainggolan gaf tienduizenden euro’s aan broer van beruchte gangster Sekkaki

Laatst bewerkt:
Lommel ook echt doodziek met 1/30...
Nooit eerder gebeurd in 93 jaar...

Het contrast met de eindronde kan niet groter zijn. Iedereen zag voor Nieuwjaar dat we zelfs de top 6 zouden gaan mislopen. Maar trainer en sportief verantwoordelijke werd de hand boven hun hoofd gehouden in Engeland. Dankzij een zoveelste geflopte transferperiode en blessures van intussen alle ervaren Belgen moeten we echt gaan vrezen voor degradatie.

Nooit eerder gebeurd in 93 jaar...

Het contrast met de eindronde kan niet groter zijn. Iedereen zag voor Nieuwjaar dat we zelfs de top 6 zouden gaan mislopen. Maar trainer en sportief verantwoordelijke werd de hand boven hun hoofd gehouden in Engeland. Dankzij een zoveelste geflopte transferperiode en blessures van intussen alle ervaren Belgen moeten we echt gaan vrezen voor degradatie.

Over 2 weken thuis tegen Seraing, die doen het met hun 1 op 15 amper beter. Daartegen winnen en je zit wel safe.

Blijkbaar nu toch wel wat beweging in Lommel, supportersacties alsook binnenkamers. Maar zal allemaal voor volgend seizoen zijn nu is het gewoon dit seizoen aanmodderen. Degraderen zo snel zal het niet gaan.

Terug
Bovenaan