Général Zantas
Well-known member
Lommel ook knap resultaat. Transfermarkt nog 3 weken open dus kunnen nog wel paar miljoentjes uitgeven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Komt allemaal wel weer goedVolgens de commentaren die ik gehoord heb van mensen die zijn gaan kijken is Waasland op een diefje gewonnen op de counter.Lommel ook knap resultaat. Transfermarkt nog 3 weken open dus kunnen nog wel paar miljoentjes uitgeven.
Zit wel heel wat potentieel in deze groep. Zie die echt nog stappen zetten tijdens het seizoen, waardoor er wel wat resultaten zullen komen. Nu nog veel te vroeg voor grote conclusies, zeker bij zo een jonge groep.0/6 voor Lommel.
Ook Anderlecht Futures ontstellend zwak aan het seizoen begonnen. @Hans Moleman wat denk je, degradatie dit seizoen?

Weet jij met al uw 1B ervaring nu nog altijd niet hoe dat CFG werkt? Dit seizoen hebben ze 5,5 miljoen euro gespendeerd aan welgeteld 2 spelers. 17 en 19 jaar oud. Dat geld is niet om een ploeg te bouwen om te promoveren, maar voor (piep)jonge spelers. En die hebben meestal wel ff tijd nodig eer ze uitblinken in 1B.Als je meer uitgeeft dan uw 15 andere reeksgenoten samen, is dat wel het minste wat je mag verwachten.
Weet jij met al uw 1B ervaring nu nog altijd niet hoe dat CFG werkt? Dit seizoen hebben ze 5,5 miljoen euro gespendeerd aan welgeteld 2 spelers. 17 en 19 jaar oud. Dat geld is niet om een ploeg te bouwen om te promoveren, maar voor (piep)jonge spelers. En die hebben meestal wel ff tijd nodig eer ze uitblinken in 1B.
Het zal afwachten zijn hoelang het dit seizoen gaat duren tot er een ploeg op het veld staat op het niveau van eind vorig seizoen. Dat Karim heel waarschijnlijk blijft (een mirakel eigenlijk), net zoals Aguilar uiteindelijk toch is een verrassende meevaller. Samen met de terugkeer van Rosa zorgt dit ervoor dat we toch 6 à 7 van de basisspelers kunnen behouden.
Jij hebt het over de transfergelden die er zijn betaald en dat je daardoor automatisch voor promotie moet spelen. En ik zeg dat dit toch wel iets genuanceerder is. Niet vergeten dat er ook wel voor zeker 10 miljoen aan waarde is vertrokken (de volledige aanvalslinie).Ik reageer toch enkel maar op jouw collega die stelt dat de ploeg klaar is voor promotiestrijd.
Dat hoop ik wel ja. En de meerwaarde zit natuurlijk in de stijging in marktwaarde. Souza had nooit 12 miljoen opgebracht hebben na 1 seizoen in 1B.Ik had inderdaad niet gezien naar de uitleenbeurten, ik heb dat standaard uitstaan op transfermarkt. Had dus wat vertrekkers over het hoofd gezien, mea culpa.
Ik ga ervan uit dat jullie voor al die leenbeurten toch ook geld binnenkrijgen?
Dat is er één die je zag aankomen jammer genoeg. 20 miljoen euro schulden was het zeker? En sinds de overname geen enkele uitgaande transfer die iets heeft opgebracht. Maar toch aan een licentie geraken, niet bepaald goedkope spelers halen en na 4 speeldagen al in de problemen. Nuja, wat kan je verwachten van die licentie commissie als diezelfde club een licentie krijgt terwijl iedereen weet dat de helft van hun stadion onbruikbaar is?Another one bites the dust.
![]()
KMSK Deinze vraagt erevoorzitter Van De Weghe om achterstallige huur van tribune in schijven te mogen betalen: “Anders zijn we sowieso failliet”
Door de financieel moeilijk situatie kampt voetbalclub KMSK Deinze met heel wat achterstallige betalingen. Heel wat benadeelde partijen hebben de club reeds gedagvaard, waaronder ook erevoorzitter Denijs Van De Weghe. Hij moet nog 55.000 euro van de club krijgen voor de verhuur van de tribune de...www.hln.be
Met een thuisfluiter als scheidsrechter..Vandaag den "Wasico": Red Star Haasdonk tegen KSV Temse.