bwa dit klopt niet helemaal hoor. Als consultant verdienen ze genoeg aan jou hoor.
Eerste wagen : VW golf V standaard geen opties
nieuw werk begonnen met Corsa van het vorig model (fucking shitty car als ge der 300 km / dag mee moet doen !

) na maand overgegaan naar golf V full option
rijd momenteel met een bmw 318 met veel opties

volgende wordt een 318 break(swel 145eur / maand (onder 25km))
Ahja nettoloon gestort gekregen vandaag en zit nu op 1625
edit :
zal standaard dingske maar aanhouden zekers
eeftijd: 25
Opleiding: Graduaat IT
Werkervaring: 3.5 jaar
Werkgever/Industrie waar je in werkt: consultancy
Huidige functie: software developer
Laptop: noop , niet nodig
Vakantiegeld: zoals iedere andere bediende
Vakantiedagen: 20+12 (38urenweek maar 40 uur werken)
13/14e maand of winstuitkering: jup
GSM:nee wel abonnement
Auto:jup bmw 318D + tankkaart (gelukkig)
Andere voordelen(bonus, maaltijdcheques, eindejaarspremie):hosp (DKV) / 3% pensioen / opleidingen / 150 netto maaltijdverg / extra verz voor wagen => iedereen magk dermee laten rijden..
Werkweek (hoeveel uren/week): 40
Maand salaris(bruto): (zal nu zo'n 2550 zijn denkik)
Maand salaris(netto): 1625 (getrouwd)