error20002k
Legacy Member
Insaniac_sane zei:Ik heb zeker niet te klagen maar heb er dan ook hard voor gewerkt en heb het geluk gehad om mee te werken aan schone projecten bij oa ING brussel en Vlaamse overheid (altijd schoon op CV)
![]()
wel ik zit momenteel ook niet slecht qua loon, maar qua jobinhoud is het toch niet wat ik verwachtte ...
daarom heb ik eens wat gaan rondhoren via via
ik scherm nu met interesse van 2 bedrijven
1 kleintje, die mijn ongeveer hetzelfde loon wil bieden, maar betere wagenbudget (zou zelfs een mercedes C kunnen bestellen)
1 multinational, bieden mij meer loon, maar wagen is categorie lager als wat ik nu heb (astra ipv vectra) ... maar ik zou wel schone namen op mijn cv kunnen zetten
zal alle voordelen en nadelen van beide bedrijven op een rijtje moeten zetten denk ik
)
, ik heb namen zoals Inbev, Proximus en Philips op mijne CV staan. Mijn loon verschilt niet zo geweldig veel, ma ik ben wel nogaltijd met ne "junior auto" aan't rondbollen (Golf Plus). Nu liever dikker loon dan dikke auto natuurlijk, maar alle2 is nog beter
. Geef mij maar een minder loon en bmw. Zou ik gene auto krijgen koop ik mij toch zo ene bak.