IT4EVER
Legacy Member
Leeftijd: 29
Opleiding: Graduaat IT
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever/Industrie waar je in werkt: industrie
Huidige functie: telecom
Laptop: ja
Vakantiegeld:
Vakantiedagen: 20+12 (38urenweek maar 40 uur werken)
13/14e maand of winstuitkering:
GSM:ja
Auto:nee
Andere voordelen(bonus, maaltijdcheques, eindejaarspremie):alles buiten auto
Werkweek (hoeveel uren/week): 38
Maand salaris(bruto): 3600
Maand salaris(netto): 2100 (zit 160euro woon-werkverkeer in)
bonus is ong. 10% berekend op jaarlijks brutoloon(13,9xmaandloon)
spijtig dat de belastingen met het grootste deel gaat lopen. Loon is redelijk hoog(bonus meegeteld) omdat er geen wagen inzit en jobs buiten it verdienen altijd beter.
Ben begonnen aan 1500 bruto 8 jaar geleden.
Ik heb dan nog het geluk dat ik onmiddellijk in een engineering functie ben kunnen beginnen en daar heb ik achteraf de winst mee gedaan(ook al was het loon daar lager).
Eigenlijk is dat loon nog redelijk als je ziet wat consultancy/outsourcing firma's durven vragen. laagste profielen worden verkocht voor ong. 600 euro met uitschieters tot 2000euro per dag!
Ook al moet ik waarschijnlijk inleveren ik wil terug naar de ITsector, hoop verlies te compenseren met company car. Mijn voornaamste reden is dat ik verwacht vast te roesten in huidige job.
Diegenen die denken dat ze iedere consultant ne dikke bak onder zijn gat geven zullen nog hard verschieten.
Opleiding: Graduaat IT
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever/Industrie waar je in werkt: industrie
Huidige functie: telecom
Laptop: ja
Vakantiegeld:
Vakantiedagen: 20+12 (38urenweek maar 40 uur werken)
13/14e maand of winstuitkering:
GSM:ja
Auto:nee
Andere voordelen(bonus, maaltijdcheques, eindejaarspremie):alles buiten auto
Werkweek (hoeveel uren/week): 38
Maand salaris(bruto): 3600
Maand salaris(netto): 2100 (zit 160euro woon-werkverkeer in)
bonus is ong. 10% berekend op jaarlijks brutoloon(13,9xmaandloon)
spijtig dat de belastingen met het grootste deel gaat lopen. Loon is redelijk hoog(bonus meegeteld) omdat er geen wagen inzit en jobs buiten it verdienen altijd beter.
Ben begonnen aan 1500 bruto 8 jaar geleden.
Ik heb dan nog het geluk dat ik onmiddellijk in een engineering functie ben kunnen beginnen en daar heb ik achteraf de winst mee gedaan(ook al was het loon daar lager).
Eigenlijk is dat loon nog redelijk als je ziet wat consultancy/outsourcing firma's durven vragen. laagste profielen worden verkocht voor ong. 600 euro met uitschieters tot 2000euro per dag!
Ook al moet ik waarschijnlijk inleveren ik wil terug naar de ITsector, hoop verlies te compenseren met company car. Mijn voornaamste reden is dat ik verwacht vast te roesten in huidige job.
Diegenen die denken dat ze iedere consultant ne dikke bak onder zijn gat geven zullen nog hard verschieten.



)
