Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans vind ik direct mensen die het hebben.MilM zei:1) Langere termijn is juist duurder !! :ironic:
2) 4,55% is al meer dan 4,5 en dat is nog spotgoedkoop
3) Ik zeg niet dat het onmogelijk is, wel dat het moeilijk haalbaar is.
nzr zei:Dat er zoveel alleenstaande zijn, komt door al die huwelijken die op de klippe lopen.
Hoevaak zie je het niet... kenne elkaar 6maand, trouwen 2 kinderen, scheiden... toch normaal dat er dan zoveel "alleenstaande" dan zijn...

Reptiel zei:Das 40k/36 maand : 1100€ per maand sparen, 3 jaar aan een stuk.
Als je thuis woont, niets moet afgeven en een auto/gsm van het werk hebt, dan kan je dit mss doen. Maar dat kunnen mss 5% van de jongeren en die moeten dan nog kunnen sparen gelijk jij !!
Als je dat kan, dan mag je zeggen, dat je goed bezig bent, maar daarmee koop je zeker nog geen appartement hoor.
Met een lening van 100k dan mss wel, met 40k heb je een klein stukje bouwgrond op een HEEEEEEL goedkope plaats, want ik kan me niet herrineren dat hier in de buurt ( redelijk goedkope zone) grond weggegaan is voor minder dan 135€/m².
maten en gewichten hé
PS. toch knap dat je op 3 jaar tijd zo veel kan sparen, aan de andere kant ook heel veel geluk.
Maar vertel nu eens volgens de topic jouw loon Galactic
al lang niet meer eigenlijk (van mijn 18 jaar). Ik heb in totaal ongeveer 80k nu, want heb in mijn jeugd voor ik full time ben gaan werken ook al gespaard. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje weekendwerk gedaan, en natuurlijk elk jaar vakantiewerk, en hiervan alles gespaard.Aquila zei:Vakantiedagen: 20, + 5 omwille van 40 uren week
Galactic zei:Ja maar ik woon ook niet thuisal lang niet meer eigenlijk (van mijn 18 jaar). Ik heb in totaal ongeveer 80k nu, want heb in mijn jeugd voor ik full time ben gaan werken ook al gespaard. Ik heb bijvoorbeeld een tijdje weekendwerk gedaan, en natuurlijk elk jaar vakantiewerk, en hiervan alles gespaard.
Mijn loon is een 2250 bruto nu + allerhande voordelen en all-in bedrijfswagen (Peugeot 307 SW). Die auto kost mij 155,00 netto (van loon afgehouden).
Galactic zei:Mijn loon is een 2250 bruto nu + allerhande voordelen en all-in bedrijfswagen (Peugeot 307 SW). Die auto kost mij 155,00 netto (van loon afgehouden).

Aquila zei:MilM : startersloon was 1800 euro

Maar ik vind sparen belangrijker als je jong bent, dan direct iets huren van 500-600 euro. Dan kan je inderdaad niet veel sparen...
). Dat lukt eigenlijk vrij goed. Ik kan goed niet Aldi eten kopen, kan van tijd eens iets gaan drinken en af en toe cinema etc... maar dan nog, ik heb eigenlijk niet veel nodig, en heb niet het gevoel dat ik iets moet missen.Galactic zei:Ook heb ik het geluk gehad ontslagen te zijn geweest (= 7200,00 + vakantiegeld dat ik heb laten uitbetalen en een paar overuren).
Zijn natuurlijk twee belangrijke zaken die je verzwegen hebt en zeer belangrijk zijnNadeel wel, ik woon maar in een kleine studio (24m²) en gedeelde keuken met studenten, ja ik ben nog wel op "kot" blijven plakken eigenlijkMaar ik vind sparen belangrijker als je jong bent, dan direct iets huren van 500-600 euro. Dan kan je inderdaad niet veel sparen...

Aquila zei:om terug on topic te komen :
Leeftijd: 24
Opleiding: Bachelor Informatica
Werkervaring: 1 jaar en 5 maanden
Industrie waar je in werkt: ICT Consultancy
Huidige functie: Business Intelligence Consultant
Laptop: ja
Vakantiegeld: 92% maandloon
Vakantiedagen: 20, + 5 omwille van 40 uren week
13/14e maand of winstuitkering: 13e & jaarlijkse bonus
GSM: ja, ook voor privegebruik
Auto: ja, Audi A3 sportback
Andere voordelen(bonus, maaltijdcheques, eindejaarspremie):Maand salaris(bruto): 2400
- Levens - en arbeidsongeschiktheidsverzekering
- DKV Hospitalisatieverzekering
- 200 euro netto onkostenvergoeding
Maand salaris(netto): 1525
ad:
. Met goeie wil en veel motivatie kan je ook al wat bereiken
.jawadde001 zei:Pff, waarom krijgen die kerels die informatica gedaan hebben bijna overal een auto...en dan nog geen gewoon klein autootje, nee een audi, bmw,...
Ik ben zelf bachelor en heb vrienden die bach of master zijn, maar die hebben dat ook niet...ad:
Een mooie auto en een tankkaart...ik zou er bij wijze van spreken een moord voor plegen :doh:
axeldb zei:wat is er belachelijk aan 15k? alles helpt om je maandelijkse afbetaling te verlichten...
trouwens als je op drie jaar 50 k bijeen spaart, kan je toch makkelijk een appt van 200k afbetalen... op 20 of 30 jaar?