zarathustra
Legacy Member
Reptiel zei:Das 40k/36 maand : 1100€ per maand sparen, 3 jaar aan een stuk.
Als je thuis woont, niets moet afgeven en een auto/gsm van het werk hebt, dan kan je dit mss doen. Maar dat kunnen mss 5% van de jongeren en die moeten dan nog kunnen sparen gelijk jij !!
Als je dat kan, dan mag je zeggen, dat je goed bezig bent, maar daarmee koop je zeker nog geen appartement hoor.
Met een lening van 100k dan mss wel, met 40k heb je een klein stukje bouwgrond op een HEEEEEEL goedkope plaats, want ik kan me niet herrineren dat hier in de buurt ( redelijk goedkope zone) grond weggegaan is voor minder dan 135€/m².
maten en gewichten hé
PS. toch knap dat je op 3 jaar tijd zo veel kan sparen, aan de andere kant ook heel veel geluk.
Maar vertel nu eens volgens de topic jouw loon Galactic
moet er erekening met houden dat hij er bij zei geen hulp te krijgen van thuis en niet gesponsord te worden. Dus dat wil zeggen dat hij niet thuis woont enzo eh.
Dus dat is huur, voorzien in overleven + 1100 euro per maand opzij zetten. Moet *veel* verdienen dus



. Met dat bedrag kan je een keukentje zetten ofzo 

