ze leven vrijwel op 1 loon en kunnen maandelijks meer als 800€ aan de kant zetten...
800 x 12 x 7 = 67 200 €...
Als ge dat ni veel vind dan scheelt er toch iets ze
Eum? Wa bedoelde daarmee

Als ge iets koopt betaal ge tegenwoordig véél meer dan wat ge zou betalen voor het zelfde Te huren. Dus groter kopen dan dat ze huren is vrijwel belachelijk om te kunne sparen:naughty:
Dit maakt wel uit hoor... Ik vind huren DE beste manier om je relatie te testen.
Je woont 24/7 bij elkaar, Goede en slechte moment kom je zeker tegen

ben je elkaar na een paar jaar huren nog niet beu? Trouw Dan en
koop pas dan iets.
je kan dit ook testen met kopen,.. maar lukt het dan niet zit je met de gebakke peren

ad:
Daarom is huren niet altijd meteen verspilt geld. maar kan het sommige koppels serieus wat miserie en financiele shit besparen en dus meer opbrengen dan meteen te kopen
Edit:
En nu back on topic! Wat is Jouw bruto loon