Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal heb je ook 20€ dat je privé mag bellen per maand, had ik toch. Voor de rest was het ongeveer hetzelfde, al werk ik wel al bijna 3 jaar, maar ik moet 1u15rijden naar dichtste kantoor, en dat ontzie ik wel, want das 2u30 per dag in autoBuBbA zei:Contract is juist getekend. Ik mag op 1 september beginnen.
Leeftijd: 20
Opleiding: Bachelor Toegepaste Informatica
Werkervaring: Geen, schoolverlater
Werkgever/Industrie waar je in werkt: Dolmen Computer Applications
Huidige functie: Junior ERP Software Engineer
Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja, geen idee hoeveel
Vakantiedagen: 20 dagen ofzoiets
13/14e maand of winstuitkering: Ja
GSM: Neen, wel mogelijkheid om abbonement te nemen bij prox / mob zonder abbonementskosten en gratis bellen naar collega's
Auto: Ja
Andere voordelen(bonus, maaltijdcheques, eindejaarspremie):
Eerst proefperiode (opleiding), daarna:
Publikaart Colruyt (15€ / maand)
Om de twee maanden promoties op artikelen van Dreamland.
Aankoop hardware materiaal (zowel PC's als GSM's enzoverder) tegen "aantrekkelijke" prijzen
Werkweek (hoeveel uren/week): 38 uren = 7u36min / dag
Maand salaris(bruto): 1900€
Maand salaris(netto): 1300€ (vermoed ik)


error20002k zei:Bah wat een gierigaards bij Dolmen ...
Ze willen mensen die beter zijn dan het gemiddelde, maar ze geven een verloning onder het gemiddelde!

eniac zei:Foute invalshoek, imo. Ze geven schoolverlaters kans op een uitstekende start. De opleiding die je krijgt bij Dolmen is heel deftig en ik heb al mogen merken dat andere bedrijven serieus graag iemand van Dolmen zien komen (als ik wil ben ik morgen weg naar een job met tegen de €2700 bruto, voor een graduaat met slechts een dik jaar ervaring vind ik dat niet slecht). Allez, in de software toch, waar ik zit.
@ BuBbA: je bent de onkostenvergoeding vergeten. Proficiat en braaf zijn als ge bij mij in "de les" zit![]()
Die met de auto betaalt ook elke maand ~150 euro belastingen op dat dingjawadde001 zei:idd, een wel erg kortzichtige kijk van jou (error)...
Die 1900 is mss niet zo veel, maar hij heeft er wel nog een auto bij (en ik vermoed ook een tankkaart).
Er zijn mss mensen die 100-200 euro meer verdienen (bruto wel te verstaan), maar die betalen dan wel 200 euro brandstofkoster per maand!!! En dan heb ik het nog niet over die jaarlijkse onderhoudskosten, verzekering, aankoop auto,...
Met andere woorden ik heb liever 200 euro bruto minder en een auto dan omgekeerd
Vergeet ook niet dat iemand die 200 euro meer verdient op het einde van het jaar, meer zal mogen betalen aan de belastigen...dus het verschil is nog groter.

Hangt er vanaf:Radiance zei:Die met de auto betaalt ook elke maand ~150 euro belastingen op dat ding
Maar dan nog is het interessanter, bij ons geven ze zelfs gewoon de leasewaarde van de auto als bruto bij als je geen wil en zelfs dan blijft het interessanter als je toch een auto wil / nodig hebt.
_Robo_ zei:Vandaag staat er in Het Nieuwsblad een bijdrage over het loon van 100 Vlamingen.
Je kunt zien wat hun beroep is en hoeveel ze verdienen.
|nfected zei:@Bubba: Krijg je een dagvergoeding? Welke wagen? Dus ook geen gsm abbonement?

Reptiel zei:Normaal heb je ook 20€ dat je privé mag bellen per maand, had ik toch. Voor de rest was het ongeveer hetzelfde, al werk ik wel al bijna 3 jaar, maar ik moet 1u15rijden naar dichtste kantoor, en dat ontzie ik wel, want das 2u30 per dag in auto
Nuja heb nog wat bedenk tijd![]()

eniac zei:@ BuBbA: je bent de onkostenvergoeding vergeten. Proficiat en braaf zijn als ge bij mij in "de les" zit![]()
schep zei:is het de moeite dat artikel? anders ga ik de gazet nog snel halen![]()
BuBbA zei:Over die 20€ is tegen mij niks gezegd.
En Huizingen zal voor mij minstens 2u30 zijn. Enkele rit dus hé.![]()

Galactic zei:Jij laat je al 2.5 jaar grondig uitpersen precies. Wat voor werk doe je dan wel?
BuBbA zei:Dagvergoeding heb ik geen idee van.
Ik kan dus via Dolmen een abbonement nemen bij één van die providers en dan zou ik geen abbonementskosten moeten betalen, gratis kunne telefoneren naar alle dolmen werknemers en "speciale" tarieven krijgen.
Over die 20€ is tegen mij niks gezegd.
Moete gij die opleidingen geven?![]()
Of gade ze zelf volgen?
error20002k zei:onder het gemiddelde is niet slecht hé, daar niet van ...
ik snap gewoon niet dat mensen smelten voor:
- een bedrijf dat vrij moeilijk doet qua aanwerving
- een bedrijf dat niet bovenuitsteekt qua verloning
- onzin als "no-nonsense"
het enige dat ik niet kan ontkennen is inderdaad hun gereputeerde opleidingen voor schoolverlaters (maar je blijft niet voor eeuwig schoolverlater)
is er nog iets speciaal dat andere bedrijven niet kunnen bieden (buiten een colruytkaart)?
Reetman zei:Ge moet uzelf opvoorhand al ni afschrijven omdat je alleen je middelbaar hebt eh manneke, als ge ervoor wilt gaan krijgde ommes veel meer geld op een ander.
