Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mac-bc zei:Ik denk dat dit de auto's van (en op) de schepen rijden is in de haven.

en dr., mr., lic., MSc, ook hoor...rabsi zei:ik denk dat enkel de titel ir. en ind. beschermd zijn...
gizmo_1987 zei:Niet op schepen, van parking naar parking
Schepen op en af is statuut van dokwerker, verdient een pak meer, maar wel onregelmatige uren.
In de toekomst zou ik graag naar dat werk overstappen.

uip zei:en dr., mr., lic., MSc, ook hoor...
annelies13 zei:een vriendin van mij heeft een aanbod gehad om op de marketing/klantenopvolging dienst te werken. (in bezit van bachelordipl)
Eerste job, eerste loon.
Ze zou Brutto 1600 krijgen, waarvan Netto 1300.
Die verhoudingen kloppen niet en vrees dat ze een gepeperde belastingaanslag zal krijgen.. Of zie ik het verkeerd?
Voor de rest geen extra voordelen. Heel misschien maaltijdchecks..
Welke opties raden jullie mij aan? Heeft wsl nog andere aanbiedingen
Vielen dank
Hellrabbit zei:ir en ing![]()

eivlys zei:Leeftijd:28
Opleiding:A2 chemie
Werkervaring:7,5 jaar
Werkgever/Industrie waar je in werkt: Milieulabo
Huidige functie:laborante
Laptop:Nope
Vakantiegeld:JA
Vakantiedagen:20 dagen + 12 recupdagen
13/14e maand of winstuitkering:Nope
GSM:Nope
Auto:Nope
Andere voordelen(bonus, maaltijdcheques, eindejaarspremie):hospitalisatieverzekering
Werkweek (hoeveel uren/week):40
Maand salaris(bruto):2018,80
Maand salaris(netto):1344,25

moehaa! zei:Inderdaad, bij de meeste jobs als laborant zetten ze er tegenwoordig al "of gelijkwaardig door ervaring" bij.
makila zei:Normaal is 1600€ bruto = 1170€ netto
2000€ bruto = 1310€ netto
Dus ja voor 400€ meer krijg je amper 140€ netto meer, moet je weten hoeveel vadertje staat van je loon afpakt he?
Trouwens, wist je dat vadertje staat elke cent boven 1000€ bruto, gemiddeld tussen 55 en 60%(!) belast?
[Tik maar eens een bedrag boven 6000€ bruto in op een loonsimulator en dan zie je meteen wat ik bedoel]
Tuurlijk, alleen is de kans op een eigen huis, een bmw uit de 7-serie iets kleiner en elke week gaan uit eten in clos st denis iets kleinerrussian zei:Ik denk dat je ook assertiever moet zijn naar looneisen toe. Is het uberhaupt mogelijk om rond te komen met dat bedrag?
.D18 zei:Huren = puur weggesmeten geld.
Maarja, soms kan het niet anders...