DogFacedGod
Legacy Member
Emerxill zei:De titel is beschermd, de functie niet.
Het loon (+ wagen én gsm) vind ik persoonlijk ook ongeloofwaardig voor iemand zonder specifiek diploma met slechts 2j ervaring.
Tenzij em niet alles heeft verteld
Het ligt misschien aan mij maar ik vind het toch een goed loon die niet buiten proporties ligt als je rekening houdt met de vraag in de IT-business. Er beginnen nu toch al heel wat cross-overs te gebeuren (mensen met een diploma die eigenlijk weinig te maken hebben met de job)
Zijn bedrijf wil hem gewoonweg heel graag houden. Wie weet hoe lang het duurt tegen dat ze een deftige vervanger hebben als hij weg zou gaan.
) vind ik persoonlijk ook ongeloofwaardig voor iemand zonder specifiek diploma met slechts 2j ervaring.
. Dat verandert heel mijn beeld.
. Anyway het maakt het al een stuk geloofwaardiger voor mij.



Vauxhall, mercedes, saab, peugeot,...