Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DeepFritz zei:Oké, bedankt voor de positieve feedback.
We zullen dan maar eens gokken op 2000 EURO.
Hopelijk smijten ze mij niet direct buiten ask et met zo een bedrag afkom.
quicky zei:bwa nee, denk da een perfecte kennis van 3 talen wel wat onrealistisch iszeker bij een franstalige. ze zeggen dat omdat ze talen belangrijk vinden. maar ge moet u gewoon correct en vrij vlot kunnen uitdrukken; de ruwe kantjes verlies je wel door het veel te gebruiken in de praktijk.
zelf ben ik alleen tevreden over mijn NL & Engels.
Frans gaat ook vrij vlot, maar kvoel mij er minder zeker in dan in het Engels.
En Duits kan er ook nog door![]()
ferre zei:mijn brutoloon : 225 - 250 euro per dag (excl kilometervergoeding en overuren)

ferre zei:als je me niet gelooft dan is dat u zaak. Ik werk met dagprijzen, ik werk nooit evenveel dagen per maand, ik werk per opdracht. Mijn beginfactuurprijs ligt tussen de 225 en 250 euro per dag (van 10uur, alles erboven is overuren). Mijn factuurprijs per dag stijgt nog (mits meer ervaring) naar max 350 euro per dag
Ik kan dus ook geen maandloon uitrekenen aangezien ik nooit evenveel dagen werk
kooksteen zei:Hij verkoopt 2dehands spullen op internetfora![]()
ferre zei:ik werk in de tv business (cameraman) (en assistent)


) enzovoort. De job van mijn leven
, maar ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die regelmaat en een vast loon willen (ik heb trouwens geen zekerheid van inkomen aangezien ik opdracht per opdracht werk (dag per dag) dus ik probeer zo veel mogelijk te werken en zo weinig mogelijk uit te geven (hoewel dit soms moeilijk is
)ferre zei:idd, soms werk ik 14 dagen achtereen (zonder vrije dag), in de weekends, veel snachts en savonds, onregelmatige uren, enzovoorts, maar het kan zijn dat je de maand nadien lang thuiszit omdat er geen werk is. Ik doe dit liever hoor dan 9to5 te werken, elke dag, en int weekend vrij te hebben. Tis geen alledaagse job, ik doe het graag. Priveleven lijd er mss wel wat onder (veel laat thuis) en als het druk is ni veel tijd om nog iets te doen met de vriendin of vrienden. Maar als je als beginneling (ben nu een jaar bezig) ergens wilt geraken dan moeten er opofferingen gebeuren. Wij doen ook regelmatig buitenlandse opdrachten (buitenlandvergoeding) enzovoort. De job van mijn leven
, maar ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die regelmaat en een vast loon willen (ik heb trouwens geen zekerheid van inkomen aangezien ik opdracht per opdracht werk (dag per dag) dus ik probeer zo veel mogelijk te werken en zo weinig mogelijk uit te geven (hoewel dit soms moeilijk is
)


Of dus +- 13 dagen. In dit geval blijven er dus 44 effectieve verlofdagen over._Robo_ zei:Valt wel mee hoor.
Het is een vertekend beeld om die dagen 'vakantie' te noemen.
Hij werkt 40 uren per week, wat automatisch er voor zorgt dat hij per week minstens 2 overuren heeft, het normale stelsel van 38u/week volgende.
Een jaar telt 52 weken. Neem 4 weken weg voor vakantie. Houden we 48 weken over, of 192 uren.
In een 38-uren-week telt een dag 7.36u.
192/7.36u komt dan op 25 dagen.
Dus van de 57 genoemde dagen zijn er 'maar' 32 effectieve verlofdagen.
Niks speciaal dus.
Ik heb 34 effectieve verlofdagen.
ferre zei:idd, soms werk ik 14 dagen achtereen (zonder vrije dag), in de weekends, veel snachts en savonds, onregelmatige uren, enzovoorts, maar het kan zijn dat je de maand nadien lang thuiszit omdat er geen werk is. Ik doe dit liever hoor dan 9to5 te werken, elke dag, en int weekend vrij te hebben. Tis geen alledaagse job, ik doe het graag. Priveleven lijd er mss wel wat onder (veel laat thuis) en als het druk is ni veel tijd om nog iets te doen met de vriendin of vrienden. Maar als je als beginneling (ben nu een jaar bezig) ergens wilt geraken dan moeten er opofferingen gebeuren. Wij doen ook regelmatig buitenlandse opdrachten (buitenlandvergoeding) enzovoort. De job van mijn leven
, maar ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die regelmaat en een vast loon willen (ik heb trouwens geen zekerheid van inkomen aangezien ik opdracht per opdracht werk (dag per dag) dus ik probeer zo veel mogelijk te werken en zo weinig mogelijk uit te geven (hoewel dit soms moeilijk is
)
en als em hij gedaan heeft de camera opruimen.)pentiumz zei:Mijn broer werkt ook als camera assistent, en LSM'er.. Ge moet er wel voor zijn ze zo een leven, gaan werken soms om 14.00 thuis zijn pas 10 uur later. Zou niks voor mij zijn, ge kunt ni echt een deftig leven opbouwen. Ook zijn er veel saaie jobkes die ge moet doen voor ge ergens komt in da wereldje. (camera assistent lijkt mij nu ni de leukste job, naast de cameraman staan en zien da em ni valt over de kabelen als em hij gedaan heeft de camera opruimen.)
. Ik vind het nog altijd een toffe job, ook dat assistent zijnde, ik kan me wel inbeelden dat da na 3 jaar ofzo verveelt, maar bij mij is het nog altij fun 