Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
makila zei:Toen vroeg hij, maar mijn collega die vorige maand op een ander gaan werken is, die zat hier al 5 jaar en kreeg geen rotte cent meer of niks voordelen. Hoe kan dat nu? En weet je wat HR daarop zei? Ja dat klopt, maar die gast vroeg er nooit achter! :doh:
virtualdude zei:Bij zo'n bedrijf zou ik het ook afbollen.
Indien je niks krijgt zonder dat je erachter moet zagen dat zeg ik gerust "salut".
Indien er geen wederzijds respect tussen werkgever en werknemer is dan is het echt de moeite niet.

virtualdude zei:Bij zo'n bedrijf zou ik het ook afbollen.
Indien je niks krijgt zonder dat je erachter moet zagen dat zeg ik gerust "salut".
Indien er geen wederzijds respect tussen werkgever en werknemer is dan is het echt de moeite niet.


virtualdude zei:Bij zo'n bedrijf zou ik het ook afbollen.
Indien je niks krijgt zonder dat je erachter moet zagen dat zeg ik gerust "salut".
Indien er geen wederzijds respect tussen werkgever en werknemer is dan is het echt de moeite niet.
Santa| zei:Wtf zo zotte graden en gij gaat zo maar (allow me to say so) mediocre werken?![]()
Wolfskin zei:Typisch voorbeeld van iemand die achter zijn studies met zijn voetjes terug op de grond ga moeten worden gezet. Ik heb ook altijd mooi mijn graadjes gehaald en geen enkel bedrijf heeft daar ook maar enig belang aan gehecht.

Wa graden hebt gij eigenlijk gehaald?Santa| zei:Richting tot richting imo
In mijn richting is het anders wel van genoeg belang.
Slipsnot zei:Wa graden hebt gij eigenlijk gehaald?
Slipsnot zei:KUB hé ?
j/k
Nee, kwil da ookWa zijde van plan na uw 2e master te doen? Advocatuur of nog iets bijdoen? En zoja advocatuur, welk kantoor?
Gromme zei:De laatste tijd ga ik altijd zonder zin werken, bijna met een slecht humeur. Ik zocht een commerciele functie maar ik begin stilletjes aan te voelen dat het toch misschien niet is wat ik echt wil doen. It is f-cked up.
Wa doet quickie? Gade proberen voor iets gelijk Allen & Overy? Of voor Eubelius en dergelijke?Santa| zei:KUB is het alleszins gemakkelijker om goed in gang te schieten ja ^^
Advocatuur ja, mooi kantoor zoals de quickie hier.
Maar ik doe waarschijnlijk na mijn tweede master nog een jaar bij. Hopelijk een LL.M. in een mooie universiteit in het buitenland :--)
systech zei:bij die management consultancy's (BCG, Bain en zo) kijken ze er wel naar.
soms worden ook uitnodigingen voor bepaalde events van bedrijven enkel gestuurd naar studenten die een bepaalde graad hebben behaald. (zoals die van BCG...)

Slipsnot zei:Wa doet quickie? Gade proberen voor iets gelijk Allen & Overy? Of voor Eubelius en dergelijke?
Slipsnot zei:Wa doet quickie? Gade proberen voor iets gelijk Allen & Overy? Of voor Eubelius en dergelijke?

