axeldb
Legacy Member
SpArdA zei:Dat kan wel degelijk hoor, al is het niet de regel.
Hangt puur af van de sector en de grootte van het bedrijf.
Mijn startloon was iets meer dan 2500€, en ik ben 'maar' industrieel ingenieur.
Een burgerlijk ingenieur begint bij ons zelfs nog een loonklasse hoger.
Maar om nu in 3-4 jaar naar 3500€ te gaan...dan moet er zich toch wel de opportuniteit tot promotie voordoen én moet je bereid zijn een job met meer verantwoordlijkheid te aanvaarden.
ge moogt niet vergeten dat ge ook indexatie moet meerekenen hé. uw 2500 nu is binnen 4 jaar een pak minder waard...
) 
) 

Wat voor werk doet ge?