Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
quicky zei:ben nog student, maar begin binnenkort op een advocatenkantoor in Brussel.
en advocatuur is "enkel" goed betaald als je kan starten in dat select clubje van de betere Brusselse kantoren. Startlonen variëren daar van 4000 tot 6000 bruto, terwijl je in een klein kantoor iets van een 1100 ofzo hebt. Het is natuurlijk wel veel harder werken. Het zullen lange dagen worden, maar 't lijkt mij vooral een uitdaging
gij studeert rechten, aangezien ge zo geïnteresseerd zijt?![]()
quicky zei:lukt het blokken santa?
hier lukt het voor geen meter, de laatste keer valt echt nie mee![]()

Deejay_Neo zei:Hoe zit dat met uw talen Santa? Ik hoor vele verhalen van perfecte 3 taligheid frans nl engels bij kantoren als eubelius... Aan het frans ga ik nog moge sleutelen alvast.
Deejay_Neo zei:Hoe zit dat met uw talen Santa? Ik hoor vele verhalen van perfecte 3 taligheid frans nl engels bij kantoren als eubelius... Aan het frans ga ik nog moge sleutelen alvast.
zeker bij een franstalige. ze zeggen dat omdat ze talen belangrijk vinden. maar ge moet u gewoon correct en vrij vlot kunnen uitdrukken; de ruwe kantjes verlies je wel door het veel te gebruiken in de praktijk.
Santa| zei:Wtf zoveel vakantie xD
quicky zei:bwa nee, denk da een perfecte kennis van 3 talen wel wat onrealistisch iszeker bij een franstalige. ze zeggen dat omdat ze talen belangrijk vinden. maar ge moet u gewoon correct en vrij vlot kunnen uitdrukken; de ruwe kantjes verlies je wel door het veel te gebruiken in de praktijk.
zelf ben ik alleen tevreden over mijn NL & Engels.
Frans gaat ook vrij vlot, maar kvoel mij er minder zeker in dan in het Engels.
En Duits kan er ook nog door![]()
Deejay_Neo zei:Wel, mijn engels is zeer goed. (Buiten het expliciet jargon, maar daar kan in praktijk aan gesleuteld worden.) Frans daarentegen middelbaar niveau. Hoe ik me daar vlotter ga in uitdrukken weet ik nog niet. Cursussen volgen lijkt mij zo nutteloos. Ge moet het gwn ergens gaan spreken.

1700€ bruto ofzo?DeepFritz zei:Goede avond,
Hey, ben zojuist lid op dit forum, en had toch een paar vraagjes in verband met een sollicitatiegesprek dat ik morgen heb.
Ik ben opgebeld door het bedrijf Userfull N.V. gelegen te Brussel, nadat deze mijn CV op het internet had gelezen.
Nu ik ben 21 jaar, en zit in men eerste jaar Bachelor Toegepaste Informatica.
Maar overweeg wel om te stoppen.
Ik heb dus juist het middelbaar gedaan, waarvan de laatste 2 jaar in een informaticarichting.
Ik heb wel kennis van aardig wat programmeertalen.
Maar mijn vraag, heeft er iemand een idee, op welk loon ik zou mogen gokken, of hoeveel ik mag vragen?
De betrekking is Analist Programmeur, en bij de vacture staat een aantrekkelijk loon en extra legale voordelen.
Met vriendelijke groeten, Kevin De Coninck.
Santa| zei:Op erasmus gaan naar Frankrijk aja. Al die janette die dat niet doen, hebben bij mij geen respect![]()

makila zei:Je moet nadien wel blijven oefenen in het frans of elk jaar minstens 1x op reis gaan naar Frankrijk en daar oefenen.
Ik heb ook eens naar een familie in Frankrijk gegaan, ik was daar verplicht Frans te spreken. Na 3 weken ging het al vlotjes. Maar eens terug in België, na 2 maand en ik kon geen woord Frans meer. Het gaat snel weer enorm achteruit.

Ik zou dat toch nog eens sterk overwegen, een hoger diploma is toch wel mooi meegenomen op lange termijn.DeepFritz zei:Goede avond,
Hey, ben zojuist lid op dit forum, en had toch een paar vraagjes in verband met een sollicitatiegesprek dat ik morgen heb.
Ik ben opgebeld door het bedrijf Userfull N.V. gelegen te Brussel, nadat deze mijn CV op het internet had gelezen.
Nu ik ben 21 jaar, en zit in men eerste jaar Bachelor Toegepaste Informatica.
Maar overweeg wel om te stoppen.
Ik heb dus juist het middelbaar gedaan, waarvan de laatste 2 jaar in een informaticarichting.
Ik heb wel kennis van aardig wat programmeertalen.
Maar mijn vraag, heeft er iemand een idee, op welk loon ik zou mogen gokken, of hoeveel ik mag vragen?
De betrekking is Analist Programmeur, en bij de vacture staat een aantrekkelijk loon en extra legale voordelen.
Met vriendelijke groeten, Kevin De Coninck.