Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiroi zei:iemand enig idee of fabricom gti een goeie bedrijf is en wat zij bieden aan een graduaat elektromechanica?

massey-ferguson zei:Je ziet die vrachtwagens en bestelwagens veel rijden,maar of ze veel betealen weet ik niet ,![]()
Gromme zei:Ben nu bezig met een marketingplan te maken dat morgen in 'schets' klaar moet zijn.
I hate it!
massey-ferguson zei:Je ziet die vrachtwagens en bestelwagens veel rijden,maar of ze veel betealen weet ik niet ,![]()
De titel is beschermd, de functie niet.mac-bc zei:Ik begrijp niet dat je zonder een specifieke (ingenieurs)opleiding een functie als "blabla-engineer" mag uitoefenen. Is die titel niet wettelijk beschermd? Of mag dat allemaal plots omdat het in het engels geschreven is?
Wat ik al helemaal niet begrijp is dat je 2700 kan verdienen.
) vind ik persoonlijk ook ongeloofwaardig voor iemand zonder specifiek diploma met slechts 2j ervaring.mac-bc zei:Wat ik al helemaal niet begrijp is dat je 2700 kan verdienen.
QuikSilver zei:Zucht... Zet je oogkleppen eens af...
Het is toch niet omdat je geen ingenieur bent dat je niets kan? In veel bedrijven in de IT is het diploma maar toegangsticketje en worden mensen betaald naar hoe ze presteren, niet naar welk diploma ze hebben...
Een bachelor die een krak is in zijn vak kan perfect een betere of even goede carrière uitbouwen tov een ingenieur hoor.
Klopt, ma na 2 jaar werken kunt ge al moeilijk van een carriere spreken ehQuikSilver zei:Zucht... Zet je oogkleppen eens af...
Het is toch niet omdat je geen ingenieur bent dat je niets kan? In veel bedrijven in de IT is het diploma maar toegangsticketje en worden mensen betaald naar hoe ze presteren, niet naar welk diploma ze hebben...
Een bachelor die een krak is in zijn vak kan perfect een betere of even goede carrière uitbouwen tov een ingenieur hoor.

Emerxill zei:De titel is beschermd, de functie niet.
Het loon (+ wagen én gsm) vind ik persoonlijk ook ongeloofwaardig voor iemand zonder specifiek diploma met slechts 2j ervaring.
Tenzij em niet alles heeft verteld
. Ik heb al zeer vroeg geleerd om dingen aan te pakken zoals ze aangepakt moeten worden, een goeie engineer heeft technisch inzicht .. jammer genoeg zijn de meeste IT guys gewoon managers etc in spe en denken ze aan hun loonbriefje ipv een procedure om alles performanter te maken.