Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reptiel zei:ja mss wel, maar dan moet ik direct een pak verder rijden, deze job ligt op +-25km maar als ik naar andere IT jobs kijk, dan is dat direct +30km rijden (meer dan 45min rijden)
En dan moet ik al 150€ netto meer verdienen om nog maar break even te komen (voor al de benzine van op en neer te rijden) daarmee dak die job eventueel zou zien zitten, want das nog te doen kwa afstand (en verbruik)
ga toch eens soliciteren deze avond denk ik
Soulless zei:Als ge die pol bekijkt:
80% heeft een bruttoloon vanaf 1700 tot 3500+ (waarvan 13% 3500+ EURO)
En ik dacht dat het slecht ging met de welvaart en de koopkracht van de belg/vlaming. lol
makila zei:verschil tss 1700 en 3500 is groot se. 1700 euro is aan de magere kant. Met 1700 euro bruto heb ik helemaal niet genoeg koopkracht hoor.(persoonlijke mening)
Een deftig loon vind ik iets tussen 2500 en 3500 Euro. Vanaf 2000 Euro is het Té doen(48% heeft <2000 Euro bruto trouwens)

Soulless zei:Als ge die pol bekijkt:
80% heeft een bruttoloon vanaf 1700 tot 3500+ (waarvan 13% 3500+ EURO)
En ik dacht dat het slecht ging met de welvaart en de koopkracht van de belg/vlaming. lol
makila zei:Deel kun je aftrekken van de belastingen, maar je hebt gelijk dat meer afstand = meer betalen voor benzine of diesel.
Tenzij je bij die job met grotere afstand, een firmawagen kunt krijgen.
Reptiel zei:PS. GPRS zal wel wat voor de vliegtuigen te maken hebben denk ik.

coillie zei:ja wel dan zouden ze gelijk moeten verdienen hé? zelfde kosten even laat in hun leven, niet meer kosten, je schuift gewoon een stuk leven door naar een latere leeftijd toch?
Nee hoor, neem nu een arbeider in een auto fabriek, denk je nu echt dat dit veel zwaarder werk is?Oldskooler zei:Shiften, jawel zwaar werk (en nee geen steenkool sleuren ge zit het weer in het belachelijke te trekken), gevaarlijk werken, vd'en genoeg.
Tja zojuist nog een anderzoek: gezonder te bewegen dan de hele dag stil te zitten, daar zit je dan.Die secretaresse heeft mooie uren, en zit met haar kont op een stoel. Voor den andere is het rottige uren en travaillen.
Nee hoor die hebben dezelfde of zelfs betere uren, en fysieker werk : ja? zwaarder : somsDe gemiddelde arbeider is nog altijd de bouwvakker, de winkelbediende, fabrieksarbeider, technieker... die zien fysiek wel wat harder af, en/of hebben vaak rottige uren.
bouwvakkers??? Regelmatig accidenten, zwaar ik moet er toch geen tekening bij maken zekers???k995 zei:Nee hoor, neem nu een arbeider in een auto fabriek, denk je nu echt dat dit veel zwaarder werk is?
Zeg me eens waar jij arbeiders ziet die zo zwaar of gevaarlijk werk doen en die massal aanwezig zijn in belgie?
Liever shiften dan dagshift zekers, vergeet het.k995 zei:Tja zojuist nog een anderzoek: gezonder te bewegen dan de hele dag stil te zitten, daar zit je dan.
Als over mooie uren? 9-5 zijn niet altijd mooie uren hoor
beter???k995 zei:Nee hoor die hebben dezelfde of zelfs betere uren, en fysieker werk : ja? zwaarder : soms
Als je van onregelmatige uren houdt ja.
VAAK. Weet je wel wat een arbeider is, sommigen hebben idd niet veel te doen, maar de meesten zitten niet stil hoor.k995 zei:Maar net alsof bediendes geen problemen hebben rsi en zelmoord en burn outs liggen veel hoger .
Oldskooler zei:bouwvakkers??? Regelmatig accidenten, zwaar ik moet er toch geen tekening bij maken zekers???
Liever shiften dan dagshift zekers, vergeet het.
Oeh please, komt niet met een onderzoek af dat beweging goed is. Ga maar eens tegen bouwvakker zeggen hoe goed al zijn beweging is.
Mijn fysiek is er ook zwaar op achteruit gegaan, sinds ik hele dagen op een stoel zit, net zoals de meesten geef ik er niet veel om. En wil ik wat beweging, zal ik wat sporten, of zelfs met de fiets naar het werk gaan, ... niet dat dat gaat gebeuren.
beter???Als je van onregelmatige uren houdt ja.
Fysiek zwaarder soms?VAAK. Weet je wel wat een arbeider is, sommigen hebben idd niet veel te doen, maar de meesten zitten niet stil hoor.
Ontken ik niet, maar dat zijn dan al de vaak hogere functies, die dan vaak al heel wat meer verdienen dat die secretaresse waar het over ging.

ad:makila zei:Ik heb 4 maand als orderpicker gewerkt net toen ik ontslagen was uit mijn functie en ik niet meteen een nieuwe job vond.(dat is zowat 8 uur op een dag rondstappen zonder ophouden). Na 4 maand, woog ik nog amper 62kg en ik liep de 5km in 18 minuten zonder ook maar 1x daarvoor, gelopen te hebben. Dat ging meteen, en ik was niet eens moe, ik kon nog een heel stuk harder lopen.
Nu 3 jaar later, werk ik als bediende, ik weeg nu plots 86kg, en ik loop de 5km....HELAAS, na 1km moest ik het al opgeven. stikkapot!!!
Van arbeid krijg je goeie fysiek. Zeker als je veel moet rond gaanVan bediendejobs krijg je een buikje en je fysiek krijgt serieuze klappen
ad:
Oldskooler zei:Niemand houdt u tegen om wat aan sport te gaan doen he.
Fysiek is voor de meesten echt geen argument hoor, de mens is nu eenmaal een lui wezen.
58% van de doden als gevolg van arbeidsongevallen zijn eigenlijk verkeersdodenOldskooler zei:bouwvakkers??? Regelmatig accidenten, zwaar ik moet er toch geen tekening bij maken zekers???
Liever shiften dan dagshift zekers, vergeet het.
Zie hieronderOeh please, komt niet met een onderzoek af dat beweging goed is. Ga maar eens tegen bouwvakker zeggen hoe goed al zijn beweging is.
Mijn fysiek is er ook zwaar op achteruit gegaan, sinds ik hele dagen op een stoel zit, net zoals de meesten geef ik er niet veel om. En wil ik wat beweging, zal ik wat sporten, of zelfs met de fiets naar het werk gaan, ... niet dat dat gaat gebeuren.
Kan een voor of nadeel zijn, zoals ik al zei, met files en kinderen is 9-5 onmogelijk voor mij.beter???Als je van onregelmatige uren houdt ja.
Ben aan het bouwen, als iets zwaarder word=> liftFysiek zwaarder soms?VAAK. Weet je wel wat een arbeider is, sommigen hebben idd niet veel te doen, maar de meesten zitten niet stil hoor.
Niet altijd heb genoeg collega's die dat meegemaakt hebben.Ontken ik niet, maar dat zijn dan al de vaak hogere functies, die dan vaak al heel wat meer verdienen dat die secretaresse waar het over ging.
opleiding ed spelen daar een rol bij, samen met nog veel andere factorenEn rsi komaan, het ziekteverzuim bij arbeiders ligt veel hoger, de levensverwachting is ook lager dan die van een bediende.
Maakt niet weg dat bouwvakker een vrij gevaarlijk beroep is, heel pak gevaarlijker dan iemand die de hele dag achter een bureau zit. Sowieso ligt het aantal arbeidsongevallen een heel pak hoger bij arbeiders in het algemeen, dan bij bedienden.k995 zei:58% van de doden als gevolg van arbeidsongevallen zijn eigenlijk verkeersdoden
http://aps.vlaanderen.be/statistiek/nieuws/mobilieit/2004-08_arbeidsongevallen.htm
Of, 8:30-16:30 of tegenwoordig al vrij veel, glijdende uren. De meesten staan echt niet te springen voor shiften.k995 zei:Hangt ervanaf, ik zou 9-5 een ramp vinden eerlijk
Denk je nu werkelijk, dat men hun werk als een sport ziet??? Kak en ontwijkend argument.k995 zei:Zie hieronder
Tja perfect toch als dat tijdens werk kan?
Ge werkt toch ook niet in shiften?? Beter hier, glijdende uren. Ik begin pas om 9 uur, omdat ik niet uit mijn bed kan.Kan een voor of nadeel zijn, zoals ik al zei, met files en kinderen is 9-5 onmogelijk voor mij.
Ben aan het bouwen, als iets zwaarder word=> lift







Ja, de ik ken er ene... Ik ken er die al gehandicapt zijn geworden vanwege hun werk... en ik zie er op mijn trouwens niet veel met een burnout...Niet altijd heb genoeg collega's die dat meegemaakt hebben.
Bedienden zijn dan ook vaak de hogere opgeleiden.opleiding ed spelen daar een rol bij, samen met nog veel andere factoren

s0159307 zei:Dan is de vraag, hoe kom je het best tot rentenieren, als arbeider of bediende![]()

Ziene dat 60% van de arbeidsongevallen al louter door het verkeer zijn (waar bedienden net zo veel zoniet meer inzitten) lijkt me dat overdreven. Het ligt hoger ja, maar zoals ik al zei bedienden hebben dan andere andelen zoals RSI en burn outs en stress. Dat word niet beschouwd als werkongeval maar is net zo ernstig.Oldskooler zei:Maakt niet weg dat bouwvakker een vrij gevaarlijk beroep is, heel pak gevaarlijker dan iemand die de hele dag achter een bureau zit. Sowieso ligt het aantal arbeidsongevallen een heel pak hoger bij arbeiders in het algemeen, dan bij bedienden.
Nogmaals hangt van de persoon af, jij noch ik kan voor iedereen spreken, wat ik echter zie is dat veel mensen genoodzaakt 4/5 e 3/4e gaan werken om de kinderen ed te kunnen opvangen, puur omdat ze geen glijdende uren hebben, Glijdende uren bestaat eindelijk alleen volop in ICT diensten, de rest heeft dat bijna nooit.Of, 8:30-16:30 of tegenwoordig al vrij veel, glijdende uren. De meesten staan echt niet te springen voor shiften.
Helemaal niet, hebben juist enkele weken opleiding gekregen hoe belangrijk bewegen aan je bureau wel niet is om allerhande ziektes en problemen te vermijden .Denk je nu werkelijk, dat men hun werk als een sport ziet??? Kak en ontwijkend argument.
Ge werkt toch ook niet in shiften?? Beter hier, glijdende uren. Ik begin pas om 9 uur, omdat ik niet uit mijn bed kan.

Grappig dat jij denkt te weten wat ik gezien heb. Ja hoor zowat alles werd vervoerd met kraan en lift en metsen is het enige bouwvakker beroep? Ik heb hier al ramen (=kraan) deuren(=helemaal niet zwaar), chappe (=wagen), tegels(=kraanwagen),dakwerk(=kraan),...
Prachtargumentatie. Nooit van de vele rugklachten gehoord in de bouwsector? Hey jij, take the elevator !!!!
Grap van de eeuw.
Of gade elke baksteen, en zak cement met een lift vervoeren??? Na 20 jaar gade die bakstenen wel voelen zanne, en niet van oh kijk ik bouw mijn huis. Niet voor niets kampt de bouwsector met de meeste lichamelijke klachten.
Tja ik heb een collega die 1 jaar thuisgezeten heeft wegens stress en compleet erdoor. Dan heb ik nog enkele andere die zo gestreseerd rondlopen dat het niet normaal is. Heb ik nog nooit gezien bij die bouwvakkers hoor.Ja, de ik ken er ene... Ik ken er die al gehandicapt zijn geworden vanwege hun werk... en ik zie er op mijn trouwens niet veel met een burnout...