Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Campeche zei:Mssh al kinderen?
. en de kraan staat altijd op verschillende plaatsen soms brussel soms brugge of antwerpen of ergens anders.
[DarkTerror];10058120 zei:ik heb geen kinderen en bruto-netto klopt wel bij mij. alleen moet ik op het einde van het jaar wel veel belastingen betalen.
@chosen1 je kan idd moeilijk met je kraan naar huis rijden. en de kraan staat altijd op verschillende plaatsen soms brussel soms brugge of antwerpen of ergens anders.
en dit is mijn kraan
![]()
http://img84.imageshack.us/my.php?image=dsc01999xu2.jpg
reedle zei:ik heb het altijd raar spul gevonden, die spoorwegkranen. Die hangen altijd zo fel voorover als ze iets opnemen. Precies alsof de stabilisators ni opstaan![]()
Santa| zei:700€ belastingen per maand?![]()
Galactic zei:Factuur van de zelfstandige minus BTW gedeelt door 3 tot 4 is wat de zelfstandige er doorgaans van overhoud. Hij moet trouwens ook dikwijls nog tijd steken in klanten te zoeken, offertes aanmaken etc... Dus zeker niet denken dat hij elke dag 1800 euro verdient he.
Galactic zei:Waarschijnlijk zat die 3de (duurste) dan met zoveel werk, dat hij er gewoon een hoog bedrag op heeft gezet. Als hij het dan had, was het zeer leuk. Als hij het niet had, zou hij er wrs niet veel om geven omdat hij toch al werk genoeg had. Is allemaal ook een kwestie van vraag en aanbod lijkt me.
)coillie zei:@ bloodyboy = 30 euro/u is tegenwoordig "weinig" voor een vakman (zeker als het incl btw is). je betaalt voor iemand die ervaring heeft en volledig zelfstandig is al snel 30-35 euro/u excl btw.
Ja en? Die persoon die gestudeerd heeft, heeft dezelfde kosten 4-7 jaar later, geen verschil dus .axeldb zei:ik vind dat een foute redenering. precies alsof die arbeider geen kosten heeft gehad die 4-7 jaar. Die gaat dat geld zeker niet op de bank staan hebben...
Ik vraag me af welk idee jij hebt van de gemiddelde arbeider? Die moet zakken met steenkool sleuren voor een hongerloontje of zo?Oldskooler zei:Maar dan spelen de omstandigheden weer een rol, een secretaresse verdient idd niet zoveel, maar wel een 9-5 job, geen vuil en zwaar werk. Een gewone arbeider in dezelfde omstandigheden, en voor hetzelfde loon vind je niet zoveel.
coillie zei:;10065245@ rabsi = zwartwerk is in dit land nog altijd niet toegelaten dus eigenlijk zou je altijd een factuur moeten vragen/krijgen.
k995 zei:Ik vraag me af welk idee jij hebt van de gemiddelde arbeider? Die moet zakken met steenkool sleuren voor een hongerloontje of zo
Werk in een sociaale secretaraat, we berekenen half miljoen lonen en tussen beginnende arbeider en bediende zit amper verschil (gelijk welke categorie/job met enkele uitzonderingen langs bedienden kant) later stijgt dat loon in bepaalde functies bij bediende, de rest blijft niet veel verschilend.
Tel zwart geld erbij (dat couranter is bij arbeiders)