Milfhunter
Legacy Member
MMantle zei:Dn A7 .. da moet wel heel exclusief zijn ;p
ah typo moet Q7 zijn. ik wordt die amerikaanse keyboards maar niet gewoon he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MMantle zei:Dn A7 .. da moet wel heel exclusief zijn ;p
Ma ge werkt in States, want de enige HQ van B&N die ik ken is in NY?TimVerleyen zei:ah typo moet Q7 zijn. ik wordt die amerikaanse keyboards maar niet gewoon he
Emerxill zei:Ma ge werkt in States, want de enige HQ van B&N die ik ken is in NY?
Dan vind ik het raar dat ge zo ne dikke bak krijgt voor zo'n gewoon loonTimVerleyen zei:werk in retail shop in Baltimore maar werk wel voor HQ. Dus in dienst van HQ maar niet daar gevestigd.
. Is da normaal ginder
? Anders moet ik ook ens overwegen om in de VS te gaan werken 
YellinD zei:is hier iemand aan het werk bij IBM?
die zijn mij sinds gisteren serieus lastig aan het vallen via headhunters die via vorige werkgever, huidige werkgever (via leugens of course, maar huidige werkgever had ze door), zelfs mijn ouders mij proberen te bereiken
Ik ga misschien mijn oor eens te luister leggen, maar weet niet of IBM een bedrijf voor mij is?

Emerxill zei:Dan vind ik het raar dat ge zo ne dikke bak krijgt voor zo'n gewoon loon. Is da normaal ginder
? Anders moet ik ook ens overwegen om in de VS te gaan werken
![]()
Betaal daar maar eens u Hospitalizatie verzekering zelf.
Elk land heeft zen voor en nadelen.
zeer moeilijk om zo uit de armoede te geraken imo. Reetman zei:Ik werk voor ibm dublin atm, van ibm belgie weet ik niets.
Algemeen : idiote stropdassen-dresscode , zeer goeie training + ge moogt elke additionele training maar volgen die ze aanbieden ( en die kosten hen wel een smak geld hoor - sommige trainingen zijn ergens in een hotel uitbesteed aan een subcontractor ) , heel resultaatgericht - maw de sales-afdeling is de belangrijkste afdeling voor hen,
heel goed loon als ge er op staat, want ze zullen u zoiezo eerst een loon voorstellen dat ze zo laag mogelijk kunnen houden. Prototype mulitnational dus![]()

nzr zei:Das in de VSBetaal daar maar eens u Hospitalizatie verzekering zelf.
ge zult weten wat het kostElk land heeft zen voor en nadelen.
en uw pensioen niet te vergeten
als je rijk bent, niks voorhebt, of goed verzekerdbent zit je goed in de vs,
heb je dit niet, dan gaje 2-3 jobkes mogen doen en serieus betalen als ge iet voor hebtzeer moeilijk om zo uit de armoede te geraken imo.
Maar vind het wel een fair systeem. hier in belgie betaal ik elke maand 1 persoon zijn volledige dop door te gaan werken :doh: dat gaat er toch wat over imo
.
k995 zei:Dat vind ik niet, dan kan je zeggen dat het diploma op zich al een oneerlijke vergelijking is. We vergelijken een 25 jarige met een 25 jarige. En als arbeider kan je op je 25ste al een stuk meer verdiend hebben als een bediende, zonder daarvoor noodzakelijk veel extra te moeten werken .
Alleen al die 4-7 jaar die je meer werkt (omdat de andere studeert) is al een klein fortuin dan begin je met een "voorsprong" van 50-100 000euro.