Archief - Wat is uw brutoloon?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ik heb een brutoloon...


  • Totaal aantal stemmers
    2022
  • Opiniepeiling gesloten.

Santa

Legacy Member
coillie zei:
als je aan bepaalde voorwaarden voldoet verdien je veel als zelfstandige, de voorwaarden zijn:

- je werkt veel
- je kan het goed uitleggen
- je kan je job naar behoren
- je hebt geen tegenslag
- je werkt niet in een verzadigde sector
- ....

Maw er zijn veel zelfstandigen met gene nagel om in hun gat te steken

systech

Legacy Member
Reetman zei:
Iemand hier die weet hoe je je het best voorbereidt op een interview als SAP consultant.

Ik heb er 3 binnekort :

- Junior SAP netweaver
- Junior SAP IS-U
- Junior SAP Service Delivery / Junior SAP Project Management

Wat zeg je best om "indruk" te maken.
Enige hints/raad ivm met technische testen

Alvast bedankt

PS : Heb geen echte SAP kennis - enkel heel oppervlakkig in aanraking me gekomen

ziet gewoon da ge weet wa 'SOA' en 'Middleware' betekenen :unsure:

Reetman

Legacy Member
systech zei:
ziet gewoon da ge weet wa 'SOA' en 'Middleware' betekenen :unsure:

ok...bedankt, dat weet ik :) Dacht trouwens dat middleware IBM specieke naamgeving was

Nog iets ?

systech

Legacy Member
Santa| zei:
sexueel overdraagbare aandoening!

en da zou ik zelfs ni zeggen als grapje ... want da heeft die interviewer prolly al veel te veel gehoord da da gewoon irritant is :unsure:

@reetman: die gaan der wel van uit da ge der nix over weet zenne ... dus da maakt allemaal ni zoveel uit :p Ze hebben man tekort, dus die zullen sowieso ni echt streng zijn...

Reetman

Legacy Member
ja dat maakten ze ook wel vrij duidelijk , twas precies van "naja dan zullen we jou ook maar een kans geven :D"

Tis ni evident dat ze verder gaan met iemand zoals ik ( ik heb geen afgerond diploma...)

Daarmee dat ik wel verwacht dat ze mij toch wel serieus gaan uithoren.



Oh en btw ; ik bedoelde in mijn vraag ook niet specifieke SAP-vragen, ze weten immers da ik daar geen echte kennis van heb, ik bedoelde eerder in de trend van het testen van competenties die belangrijk zijn voor een sap consultant

systech

Legacy Member
dunno eigenlijk of een SAP consultant zo specifieke competenties moet hebben die ge in een andere IT-job niet moet hebben...

wa ge best wel toont is da ge graag wilt voortstuderen. bv. da ge uw diploma wilt afmaken, of da ge bv. een andere diploma wilt halen via avondschool of iets in die trant. Daar gaan ze vooral wel achter horen denk ik. Ge zult fcourse ook wel goed moeten kunnen uitleggen wrom ge uw diploma ni hebt afgemaakt en wrom ze u zouden aanpakken.

Vo de rest: gewoon de standaard interviewvraagjes voorbereiden die ge wel op vacature.com vindt imo :p

Reetman

Legacy Member
Hej, thx. Ja die vragen had ik idd zeker verwacht. Ik heb nog een studie lopen, dus kweet wel wat ik daar allemaal over moet zeggen :)

D18

Legacy Member
Vandaag op gesprek geweest voor een nieuw jobke. Ik heb een diploma Biomedische wetenschappen (unief) en ben afgestudeerd in 2007.
Ik zou moeten info geven over medische apparatuur aan ziekenhuizen en farmaceutische industrie.
Dit bedrijf biedt een auto, gsm en laptop en ze zeiden dat ik maar eens moest nadenken over het loon. Ik weet echter niet goed wat ik zou kunnen vragen. Iemand een idee? Zoveel ervaring heb ik nog niet (+-6 maanden in een andere functie) en moet je rekening houden met de auto en gsm enzo... (die ik eigelijk wel nodig heb voor het werk).
Merci!

Milfhunter

Legacy Member
Grafisch vormgever bij Barnes and Nobles !

bruto: 4800 €
voordelen: aandelen, maaltijdcheques, groepsverzekering, jaarlijks budget van 2000 € voor materiaal prive, gsm, firmawagen Audi A7

D18

Legacy Member
TimVerleyen zei:
Grafisch vormgever bij Barnes and Nobles !

bruto: 4800 €
voordelen: aandelen, maaltijdcheques, groepsverzekering, jaarlijks budget van 2000 € voor materiaal prive, gsm, firmawagen Audi A7

Amaai, dat is zeker niet slecht!!
Hoeveel jaar werk je er al?

Santa

Legacy Member
TimVerleyen zei:
Grafisch vormgever bij Barnes and Nobles !

bruto: 4800 €
voordelen: aandelen, maaltijdcheques, groepsverzekering, jaarlijks budget van 2000 € voor materiaal prive, gsm, firmawagen Audi A7

Barnes & Noble bedoelt ge? :x

Milfhunter

Legacy Member
typo :p ma hier zeggen ze ook nobles hoor, daarmee haha ... bekt beter
werk hier al 8 jaar !

s0159307

Legacy Member
Ik denk dat ge uit uw bedrijfswagen eens moet stappen en kijken wat er juist opstaat!

Emerxill

Legacy Member
TimVerleyen zei:
Grafisch vormgever bij Barnes and Nobles !

bruto: 4800 €
voordelen: aandelen, maaltijdcheques, groepsverzekering, jaarlijks budget van 2000 € voor materiaal prive, gsm, firmawagen Audi A7
In de VS dan? Audi A7...in 2010 zeker :p

|nfected

Legacy Member
Ik heb er 3 binnekort :

- Junior SAP netweaver : Bij delaware?
- Junior SAP IS-U : Bij ?
- Junior SAP Service Delivery / Junior SAP Project Management Bij electrabel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan