Santa
Legacy Member
coillie zei:als je aan bepaalde voorwaarden voldoet verdien je veel als zelfstandige, de voorwaarden zijn:
- je werkt veel
- je kan het goed uitleggen
- je kan je job naar behoren
- je hebt geen tegenslag
- je werkt niet in een verzadigde sector
- ....
Maw er zijn veel zelfstandigen met gene nagel om in hun gat te steken



Dacht trouwens dat middleware IBM specieke naamgeving was
Ze hebben man tekort, dus die zullen sowieso ni echt streng zijn...