coillie
Legacy Member
k995 zei:Waarom MOET je arbeider worden? Zelfstandige of zelfs bedielde kan ook hoor, zelfs zonder diploma. De vraag was toch of het nuttig is om door te studeren?
ja en wat is je punt? ik ontken net dat het een rol speelt dat je arbeider of bediende of whatever bent, ik geef gewoon een voorbeeld tussen de 2 situaties waar hij een vergelijking tussen maakt, het statuut waar je in werkt heeft daar niks mee te maken. mijn punt is op uitzonderingen na ga je als hooggeschoolde meer verdienen als een laaggeschoolde als je in dezelfde omstandigheden werkt, niks meer en niks minder.

