Da_Duvelke
Legacy Member
Of TS zijn idee zo'n goed plan is, laat ik nog in het midden.
Ik ben voornamelijk verschoten van sommige reacties hier.
Ongeloofelijk hoe sommige hier slaven van de maatschappij zijn.
Ge moet gaan werken, ge moet geld verdiene, ge moogt niet gaan doppen. Thuisblijven is profiteren. WTF ?
Laat iedereen zijn zin eens doen. En als hij gaat doppen, so what? Alsof ge daar zelf 1c van voelt. Als ge dan toch zelf ook niet graag werkt, blijft dan ook thuis he. in Belgie gaat dat allemaal. Dus waarom zou ge het niet doen?
Ik zou het niet doen, omdat ik men werk nog wel graag doe, en om de sociale contacten..
Niet omdat ik mij moreel verplicht voel om te gaan werken zenne :roll:
Ik ben voornamelijk verschoten van sommige reacties hier.
Ongeloofelijk hoe sommige hier slaven van de maatschappij zijn.
Ge moet gaan werken, ge moet geld verdiene, ge moogt niet gaan doppen. Thuisblijven is profiteren. WTF ?
Laat iedereen zijn zin eens doen. En als hij gaat doppen, so what? Alsof ge daar zelf 1c van voelt. Als ge dan toch zelf ook niet graag werkt, blijft dan ook thuis he. in Belgie gaat dat allemaal. Dus waarom zou ge het niet doen?
Ik zou het niet doen, omdat ik men werk nog wel graag doe, en om de sociale contacten..
Niet omdat ik mij moreel verplicht voel om te gaan werken zenne :roll: