Ik volg DeMoN en Mooncat. Ikzelf ben nu meer dan 2 jaar mijn eigen baas (begonnen als zelfstandige, ondertussen overgestapt naar bvba). Dit is alles behalve makkelijk!
De reden waarom ik deze stap genomen heb is heel simpel: op een dag werd ik wakker en vond ik mijn vorige job niet leuk meer. En zo heb ik het steeds gedaan (behalve bij Intel)
Verkoper in Electrowinkel
Vertegenwoordiger/Trainer bij Intel
Vertegenwoordiger/Trainer bij HP
Senior Trainer Benelux & France BlackBerry
Nu mijn eigen ding.
In de afgelopen 10 jaar geen dag werkloos geweest. En nu, dankzij de ervaring die ik heb, wat gezond boerenverstand en slim omgaan met geld heb ik een droomjob met misschien 200 werkdagen op het jaar. En dus veel vrije tijd.
Doe gewoon waar je zin in hebt, en zorg dat je zelf gelukkig bent. Maar weet dat na een jaar niets doen, dat het dan weer moeilijker wordt om de draad weer op te nemen. Weer vroeg opstaan, afstand afleggen, met mensen samen werken, tijdsdruk,... allemaal zaken die je al lang weer vergeten bent.
Wil je echt thuis blijven, zorg dat je dan nog steeds wel iets te doen hebt, niet hele dag in bed liggen,... Want dan mag je het later wel schudden.