Michster
Legacy Member
Stel: ge gaat een jaar "rentenieren". Hoe denkt ge dat dit achteraf gaat ogen op uw C.V., bij sollicitaties?
"Ja, ik besloot een jaartje op rust te komen, ge kent dat wel hé."
Doe desnoods part-time, met minimum aantal uren, maar ga alsjeblieft niet een jaar niksen.
Ik geloof trouwens niet eens dat ge dat een jaar volhoudt. Tenzij ge zoveel hobby's/interessen hebt om uw bezig te houden al die tijd, maar dat lijkt me sterk.
"Ja, ik besloot een jaartje op rust te komen, ge kent dat wel hé."
Doe desnoods part-time, met minimum aantal uren, maar ga alsjeblieft niet een jaar niksen.
Ik geloof trouwens niet eens dat ge dat een jaar volhoudt. Tenzij ge zoveel hobby's/interessen hebt om uw bezig te houden al die tijd, maar dat lijkt me sterk.
Zo simpel is dat.
