mac-bc zei:
Wait what?!
Dus jullie staan ook achter het idee dat boerenkinderen en allochtonen statistisch gezien collectief een lager IQ hebben, of meer relevant voor deze richting: minder goed uit het hoofd kunnen leren?! En dat bijgevolg deze twee groepen apart moeten behandeld worden in iets wat TSO heet en dat de rest, de witte stadselite, in het ASO moet zitten.
Indien ja; even laag gevallen als die arts (of even idioot).
Indien niet; wat zinnigs kun je dan uit die uitspraak halen van die arts?
Volgens mij heb jij niks begrepen van wat zij zeiden.
Feit: allochtonen en lagere klassen verzeilen vaker in BSO/TSO
Uw rare hersenspinsels: boerenkinderen en allochtonen hebben lager IQ volgens kerelke en notorious.
Die arts zegt gewoon hoe het is. En zoals ik het hier lees, heeft die arts de TS nog een hart onder de riem willen steken door te zeggen dat de kans groot is dat hij in het TSO verzeild is geraakt door zijn achtergrond.
Die arts heeft vermoedelijk veel meer wijsheid in zich dat jij.
Vroeger zaten kindjes van schoolmeesters/dokters etc in aso, de kinderen van arbeiders gingen werken als ze 16 waren.
Nu: allochtonen verzeilen vaker in TSO/BSO net zoals nog altijd kinderen uit marginale gezinnen.
Heeft niks te maken met IQ in veel gevallen.
Als je al weet dat een hoop mensen van het clb allochtonen naar het tso/bso sturen met de gedachten dat ze aso toch niet aankunnen omdat hun ouders de kinderen niet kunnen helpen omdat ze geen nederlands kennen (wat vaak zo is) dan weet ge al wat het gevolg is.
PS. ook die heisa rond die vraag van die arts aan zijn patient/TS ivm die medicijnen en hoe jullie dat meteen linken aan een domme arts.. Nog niet bij stil gestaan dat die arts dat deed om de patient meer te betrekken, de patient gerust te stellen en feedback te krijgen? Feedback vragen van patienten is een geode zaak, zeker bij patienten die zelf al veel hebben opgezocht/bijgehouden, zo toont ge interesse in uw patienten + Zo leert de arts van zijn patient hoe die reageert. Zeker in de neurologie is het nodig de dosis van een medicijn altijd af te stellen op de persoon en dan is het belangrijk alle info te verkrijgen van de patient en zijn omgeving (daar vaak de patient zich niet bewust is van bv stemmingswissels, de omgeving wel).
+ Verder is het ook belangrijk in sommige zaken dat een patient een soort van dagboek bijhoudt van hoe zijn dagen waren/zijn en hoe hij al dan niet reageerde op de medicijnen.
Veel geblaat hier, maar 99% zit er wel dik naast.
Ofwel ben jij een troll ofwel hebben we hier te maken met een omhoog gevallen stukje arts, die bovendien niet al te intelligent is om het zacht uit te drukken.
- TSO = voor boerenkinderen/allochtonen, ASO = voor elite. Veel dwazer en meer omhoog gevallen kun je uw uitspraken niet doen denk ik. Daar besteed ik dus logischerwijs geen tijd aan om te argumenteren.
Die arts zegt nergens dat dat zo hoort. Hij zegt alleen dat (statisch) het zo is en speelt kort op de bal met zijn uitspraken.
En aan die arts zijn intelligentie twijfel ik niet, de jouwe darentegen.
- Raadt hij dit iedereen aan of ben jij de uitverkorene van deze halfgod, ben jij geselecteerd uit zijn klantenbestand?
Jij bent echt een gefrustreerd persoon lijkt me, niet door uw ingansexamen geraakt?
Die kerel heeft wat aandacht nodig, heeft er behoefte aan om zichzelf wat interessant voor te doen, wil even duidelijk maken dat HIJ het gemaakt heeft in het leven en probeert jou onder de indruk te maken. En jij loopt er met open ogen in. Kweek wat karakter en volg uw eigen weg, met uw eigen interesses en vooral met een kritische blik op de wereld en een kritische blik op idioten zoals deze arts.
Jij bezit paranormale gaven heb ik de indruk.
Dat jij dat allemaal kan concluderen op basis van wat tekst hier op het forum, chapeau!
Op basis van uw posts in dit topic, is er maar 1 idioot: mac-bc