moustii
Legacy Member
Racing_Genk zei:Dan heeft die wel een uitzonderlijk goed geheugen want als ge alle wetenschappelijke leerstof van het middelbaar moet kennen zou ik daar toch ook vrij lang aan zitten...
Voor de bio zou ik er ook even over doen (puur van buiten blokken ~weekend) maar chemie,fysica en wiskunde is toch bijna parate kennis al die vakken samen leer je op een weekend.
Dus 1 weekend bio + 1 weekend chemie,fys en wis en dan mss nog is een weekje vakantie om te herhalen. Om daar maanden aan te zitten



