MMG
Legacy Member
Hallo
Allereerst zal ik vertellen hoe het komt dat ik opdit misschien wel onhaalbaar idee terechtkom. Bij een bezoekje aan neuroloog (voor mijn broer), moest ik mijn idee vertellen ivm zijn medicatie enzo. Maar daarna vroeg de neuroloog wat ik studeerde, waarbij ik antwoordde handel tso. Nadat hij vroeg waarom ik niet aso deed, waarbij ik dan weer vertelde omdat clb me dat aanraadde. Heeft hij me verteld om wraak te nemen en geneeskunde te studeren. Oke dat is misschien wel men droomjob maar ik dacht dat het gewoon onmogelijk was door mijn grote achterstand aangezien ik in tso zit. Ik kreeg zijn kaartje mee, als in geinteresseerd was dat ik hem kon contacteren. Ik heb nu bedenktijd gekregen, tot donderdag avond... Maar weet nu niet of het wel echt mogelijk is. Volgens hem moest ik nu beginnen met leren om mijn achterstand weg te werken, en dat het pas te laat is wanneer ik opgeef. Maar is dit waar, wat kan ik nu doen om mijn droom toch waar te maken? Waar moet ik beginnen met leren? Heb ik nog een kans?
Wie weet is er iemand hier met goed advies die me kan helpen.
Sent from my iPhone
Allereerst zal ik vertellen hoe het komt dat ik opdit misschien wel onhaalbaar idee terechtkom. Bij een bezoekje aan neuroloog (voor mijn broer), moest ik mijn idee vertellen ivm zijn medicatie enzo. Maar daarna vroeg de neuroloog wat ik studeerde, waarbij ik antwoordde handel tso. Nadat hij vroeg waarom ik niet aso deed, waarbij ik dan weer vertelde omdat clb me dat aanraadde. Heeft hij me verteld om wraak te nemen en geneeskunde te studeren. Oke dat is misschien wel men droomjob maar ik dacht dat het gewoon onmogelijk was door mijn grote achterstand aangezien ik in tso zit. Ik kreeg zijn kaartje mee, als in geinteresseerd was dat ik hem kon contacteren. Ik heb nu bedenktijd gekregen, tot donderdag avond... Maar weet nu niet of het wel echt mogelijk is. Volgens hem moest ik nu beginnen met leren om mijn achterstand weg te werken, en dat het pas te laat is wanneer ik opgeef. Maar is dit waar, wat kan ik nu doen om mijn droom toch waar te maken? Waar moet ik beginnen met leren? Heb ik nog een kans?
Wie weet is er iemand hier met goed advies die me kan helpen.
Sent from my iPhone



