Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
Iemand zei:
Ik kan me niet uitspreken over een eventueel niveauverschil dus kan niet echt helpen. Zelfkennis enzo. :)

Had je dit jaar geen verbintenissenrecht of herinner ik me dat verkeerd?

Yep. Hm, ik had een vijf. :p
Wat wel vreemd was, want het examen was echt gemakkelijk. De buis was wel terecht, maar ik had toch een 8 of een 9 verwacht.
Ik was er ook wat teleurgesteld in dat ik ondermaats gepresteerd heb, omdat het vak echt interessant was.

Ik heb wel gemerkt dat ze het traject van de verkorte bachelor hebben aangepast. Drie examens per semester, en twee werkcolleges.

Tsubasa

Legacy Member
NotoriousP zei:
Serieus? Ik zit aan het begin van seizoen 3 en vond het tot nu toe een redelijke magere serie.

Ik vind het wel goed. Soms denk ik wel "saaie aflevering" of "nu mag er wel eens iets gaan gebeuren", maar dan gebeurt er ook effenaf iets (vrij snel nadat ik dat denk).

Jij blijft kijken naar iets dat je matig vindt? :p (meer als 2 seizoen, zo'n 17 uur kijkplezier :p )

Iemand

Legacy Member
Insanitarium zei:
Yep. Hm, ik had een vijf. :p
Wat wel vreemd was, want het examen was echt gemakkelijk. De buis was wel terecht, maar ik had toch een 8 of een 9 verwacht.
Ik was er ook wat teleurgesteld in dat ik ondermaats gepresteerd heb, omdat het vak echt interessant was.

Ik heb wel gemerkt dat ze het traject van de verkorte bachelor hebben aangepast. Drie examens per semester, en twee werkcolleges.

Mja,
In Leuven weet ik niet hoe het er aan toegaat, maar in Gent lijkt het examen ook goed doenbaar, edoch (:p). Het zijn de details die het hem maken! Hoeft niet meteen iets over uw niveau te zeggen hoor, 't is waarschijnlijk een andere manier van ondervragen die je je eigen moet maken. ;)

Insanitarium

Legacy Member
Iemand zei:
Mja,
In Leuven weet ik niet hoe het er aan toegaat, maar in Gent lijkt het examen ook goed doenbaar, edoch (:p). Het zijn de details die het hem maken! Hoeft niet meteen iets over uw niveau te zeggen hoor, 't is waarschijnlijk een andere manier van ondervragen die je je eigen moet maken. ;)

Inderdaad, het examen was eigenlijk heel goed doenbaar. :p
Ik ga het in tweede zit niet meedoen omdat het een ander herexamen in gedrang zou kunnen brengen.

OT: Nu bezig met jeugdbeschermingsrecht, nog wel vrij interessante materie :)
Ik merk ook wel constant dat ik het in eerste zit echt heb laten hangen. Schandalig wel als ik er zo op terugblik. :p

coldplayke

Legacy Member
Als ik nu ben aan het studeren, vraag ik me toch af wat ik het eerste semester wel niet van punten heb laten liggen.
Veel dingen waar ik toen de hele tijd heb overgelezen, dingen die ik nu meteen snap en toen bij het examen nog niet begreep, ...
Wss zal het ook wel zo geweest zijn bij andere vakken :sop:
Als ik nu een lager punt haal, is het wel heel zielig :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
Tsubasa zei:
Jij blijft kijken naar iets dat je matig vindt? :p (meer als 2 seizoen, zo'n 17 uur kijkplezier :p )

Moet iets doen tussen mijn half uur lange studeersessies in. :p

Iemand

Legacy Member
Insanitarium zei:
Inderdaad, het examen was eigenlijk heel goed doenbaar. :p
Ik ga het in tweede zit niet meedoen omdat het een ander herexamen in gedrang zou kunnen brengen.

OT: Nu bezig met jeugdbeschermingsrecht, nog wel vrij interessante materie :)
Ik merk ook wel constant dat ik het in eerste zit echt heb laten hangen. Schandalig wel als ik er zo op terugblik. :p

Bij mij valt dat gevoel nog wel mee. 2 9's omwille van tijdsgebrek en andere prioriteiten gelegd. De 5 van het tweede semester is wel, uhm, :unsure:

stinky

Legacy Member
Welken dweep van den UGent komt er op om de laptop van dit jaar maar 13 inch groot te maken :s:s.

Racing_Genk

Legacy Member
Ben ik content dak geen herexamens heb zeg, nu studeren is nog een pak erger dan in juni :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan