Insanitarium
Legacy Member
Iemand zei:Ik kan me niet uitspreken over een eventueel niveauverschil dus kan niet echt helpen. Zelfkennis enzo.
Had je dit jaar geen verbintenissenrecht of herinner ik me dat verkeerd?
Yep. Hm, ik had een vijf.

Wat wel vreemd was, want het examen was echt gemakkelijk. De buis was wel terecht, maar ik had toch een 8 of een 9 verwacht.
Ik was er ook wat teleurgesteld in dat ik ondermaats gepresteerd heb, omdat het vak echt interessant was.
Ik heb wel gemerkt dat ze het traject van de verkorte bachelor hebben aangepast. Drie examens per semester, en twee werkcolleges.






