Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
cdp1193 zei:
Is die laptop van de Ugent niet te duur voor wat het is? Is deze bijvoorbeeld niet beter?

Edit: er zal office opzitten.

Geen office want das 65 euro bijtellen.

Die Lenovo is 15" en das altijd goedkoper. Daarnaast is da ook echt een gigantische klomp.
De Dell heeft echt ne schone prijs bij UGent. Instapmodel voor 539 exclusief BTW op de Dell-site.

Net voor de eerste keer in mijn leven gaan 'lopen'. 5.23 km in 36 minuten, dan maar stop gezet want was al een heel eind aan 't stappen... Die schoenen doe 'k dus ni meer aan, blaar op mijne voet. :p
Maar geen bloedsmaak, dus de schade valt nog mee. :unsure:

Iemand

Legacy Member
Die Lenovo is wel een fijn computertje. Mijn ouders hebben hun onlangs eentje aangeschaft. Het is een 15" die inderdaad redelijk robust is, maar een klomp zou ik hem niet noemen.

Lijkt me een toffe laptop voor studenten die liever een wat groter scherm hebben om op te werken en die hun laptop regelmatig transporteren en bijgevolg een redelijk stevig model nodig hebben.

Th1x4nG

Legacy Member
Nja, als ik nog es iets koop zal het wellicht 11,6/12,1 zijn. Zolang de resolutie in ne 15" ni hoger is dan in nen 11,6" zie ik echt het punt niet.
Eventueel als het uw enige computer is, maja, om productief te zijn voor mij toch maar nen desktop en zo'n 27" van Dell erbij. :)

cdp1193

Legacy Member
Die office heb ik niet nodig want ik heb een licentie die ik nog 2 keer kan gebruiken en ik heb liever een ietswat groter scherm dus die lenovo gaat waarschijnlijk beter zijn voor mij. :)

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Meen mij te herinneren dat je vorige jaren wat minder chance had :p

Chance precies, als ge niet goed werkt, buis je he, al speelt er altijd wel wat geluk in mee natuurlijk. Maar bv. tweede jaar had ik 10 buizen, dat kunt ge bezwaarlijk aan ongeluk wijten. :p Wel twee zware herexamens dus wordt nog wel afzien.
Deze week ging ik 's avonds wat werken al, maar beetje ziek dus het blijft 's avonds bij wat lezen voor de thesis en vroeg gaan slapen.

edraket zei:
2880x1800.

OOOOOWWWW YEAHHHHHHHHH

Nice, welk scherm is dat?

Iemand

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nja, als ik nog es iets koop zal het wellicht 11,6/12,1 zijn. Zolang de resolutie in ne 15" ni hoger is dan in nen 11,6" zie ik echt het punt niet.
Eventueel als het uw enige computer is, maja, om productief te zijn voor mij toch maar nen desktop en zo'n 27" van Dell erbij. :)

Ik heb enkel een desktop en kan ook doen wat ik wil, hoewel zo een laptop/netbook wel handig zou zijn als de bib weer eens overvol zit. =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan