Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cdp1193 zei:Is die laptop van de Ugent niet te duur voor wat het is? Is deze bijvoorbeeld niet beter?
Edit: er zal office opzitten.


edraket zei:2880x1800.
OOOOOWWWW YEAHHHHHHHHH
Lorvet zei:Meen mij te herinneren dat je vorige jaren wat minder chance had![]()
Wel twee zware herexamens dus wordt nog wel afzien.edraket zei:2880x1800.
OOOOOWWWW YEAHHHHHHHHH
Th1x4nG zei:Nja, als ik nog es iets koop zal het wellicht 11,6/12,1 zijn. Zolang de resolutie in ne 15" ni hoger is dan in nen 11,6" zie ik echt het punt niet.
Eventueel als het uw enige computer is, maja, om productief te zijn voor mij toch maar nen desktop en zo'n 27" van Dell erbij.![]()
Th1x4nG zei:Macbookske me retina display gekocht Eddy?
Matt. zei:Nice, welk scherm is dat?