Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
Racing_Genk is zich populair aan het maken met het oog op een op en top superbehandeling tijdens het academiejaar in deze topic.

freakykiller

Legacy Member
NotoriousP zei:
Serieus? Ik zit aan het begin van seizoen 3 en vond het tot nu toe een redelijke magere serie.

Iedereen vindt het super maar ik vind het gewoon goed meevallen. Ben nu aan seizoen 4 en hja, ik blijf zo hopen dat ze professioneler worden (Walt/Jesse) maar de serie blijft niet altijd even interessant.

Insanitarium

Legacy Member
Iemand zei:
Bij mij valt dat gevoel nog wel mee. 2 9's omwille van tijdsgebrek en andere prioriteiten gelegd. De 5 van het tweede semester is wel, uhm, :unsure:

Goh, voor jeugdbeschermingsrecht had ik een 8, en dat was ook omdat ik andere prioriteiten had gelegd. Ik leer Duits aan de avondschool, en al was dit niet veel leerstof, ben ik blijkbaar geen held in het combineren van dingen. :p

NotoriousP

Legacy Member
Racing_Genk zei:

Dan ga je de zomermaanden aan vakantiewerk nodig hebben om je toekomstig salaris te compenseren hé. ;)

freakykiller zei:
Iedereen vindt het super maar ik vind het gewoon goed meevallen. Ben nu aan seizoen 4 en hja, ik blijf zo hopen dat ze professioneler worden (Walt/Jesse) maar de serie blijft niet altijd even interessant.

En die Skyler hangt al vanaf aflevering 1 mijn keel uit, ik blijf maar hopen dat die sterft.

Racing_Genk

Legacy Member
Vernon zei:
TEW, dacht ik.

Nuja, da's ook niet de 486ste keer dat hij hier komt opscheppen met zijn resultaten. Drolletje.

:rofl:? Ik heb hier twee maand geleden eenmalig mn resultaten gepost en dit is mn eerste post sinds toen hier.

Racing_Genk

Legacy Member
En pff bende weners hier zeg, ik kom eens plagen en meteen vijf mensen met een geprikkelde reactie :lol:.

Maar in het jaar kreeg ik wel verwijten dat ik teveel studeer ofzo iets.. dan magk nu toch ook eens lachen

Vernon

Legacy Member
Racing_Genk zei:
:rofl:? Ik heb hier twee maand geleden eenmalig mn resultaten gepost en dit is mn eerste post sinds toen hier.

Na elk examen posten hoe simpel het was, dat ge 16 of meer gaat halen, uw resultaten posten, in januari al eens dezelfde bazaar.

Ja, eenmalig.

Racing_Genk

Legacy Member
Vernon zei:
Na elk examen posten hoe simpel het was, dat ge 16 of meer gaat halen, uw resultaten posten, in januari al eens dezelfde bazaar.

Ja, eenmalig.

Lol zeveraar, iedereen post hier na zijn examen hoe het ging. Bij wiskunde zei ik hier bv wel hoe moeilijk het was. Maar als al de rest heel goed ging mag ik dat toch ook posten of moet ik gaan liegen en zeggen dat ik er niks van bakte?

Vernon

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol zeveraar, iedereen post hier na zijn examen hoe het ging. Bij wiskunde zei ik hier bv wel hoe moeilijk het was. Maar als al de rest heel goed ging mag ik dat toch ook posten of moet ik gaan liegen en zeggen dat ik er niks van bakte?

Ge moet gewoon wat minder opscheppen :unsure:. Ach kom, ge wist toch ook met die reactie dat ge hier wat volk over u ging krijgen. Ge gaat in Afrika toch ook niet roepen dat ge net een pak frieten gegeten hebt?

Racing_Genk

Legacy Member
Niet verwacht dat het zo erg ging zijn :lol:, dan had ik die post wel gelaten..

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Iedereen vindt het super maar ik vind het gewoon goed meevallen. Ben nu aan seizoen 4 en hja, ik blijf zo hopen dat ze professioneler worden (Walt/Jesse) maar de serie blijft niet altijd even interessant.
Het is geen The Wire, maar ik vind het wel een van de beste series die momenteel aan het airen is.

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol zeveraar, iedereen post hier na zijn examen hoe het ging. Bij wiskunde zei ik hier bv wel hoe moeilijk het was. Maar als al de rest heel goed ging mag ik dat toch ook posten of moet ik gaan liegen en zeggen dat ik er niks van bakte?

wiskunde was makkelijk :x



Gaat gij trouwens zo'n petekinders pakken bij ekonomika komend academiejaar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan