josilirios
Legacy Member
Racing_Genk zei:Ben ik content dak geen herexamens heb zeg, nu studeren is nog een pak erger dan in juni![]()
Hartverwarmend
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:Ben ik content dak geen herexamens heb zeg, nu studeren is nog een pak erger dan in juni![]()
Drew zei:Marketing was het?
NotoriousP zei:Serieus? Ik zit aan het begin van seizoen 3 en vond het tot nu toe een redelijke magere serie.
Racing_Genk zei:Ben ik content dak geen herexamens heb zeg, nu studeren is nog een pak erger dan in juni![]()
Iemand zei:Bij mij valt dat gevoel nog wel mee. 2 9's omwille van tijdsgebrek en andere prioriteiten gelegd. De 5 van het tweede semester is wel, uhm,![]()

Drew zei:Marketing was het?
Racing_Genk zei:TEW..

freakykiller zei:Iedereen vindt het super maar ik vind het gewoon goed meevallen. Ben nu aan seizoen 4 en hja, ik blijf zo hopen dat ze professioneler worden (Walt/Jesse) maar de serie blijft niet altijd even interessant.
Vernon zei:TEW, dacht ik.
Nuja, da's ook niet de 486ste keer dat hij hier komt opscheppen met zijn resultaten. Drolletje.
? Ik heb hier twee maand geleden eenmalig mn resultaten gepost en dit is mn eerste post sinds toen hier.NotoriousP zei:En die Skyler hangt al vanaf aflevering 1 mijn keel uit, ik blijf maar hopen dat die sterft.
Racing_Genk zei:? Ik heb hier twee maand geleden eenmalig mn resultaten gepost en dit is mn eerste post sinds toen hier.
Die snap ik niet helemaal?Dan ga je de zomermaanden aan vakantiewerk nodig hebben om je toekomstig salaris te compenseren hé.
Vernon zei:Na elk examen posten hoe simpel het was, dat ge 16 of meer gaat halen, uw resultaten posten, in januari al eens dezelfde bazaar.
Ja, eenmalig.
Racing_Genk zei:Lol zeveraar, iedereen post hier na zijn examen hoe het ging. Bij wiskunde zei ik hier bv wel hoe moeilijk het was. Maar als al de rest heel goed ging mag ik dat toch ook posten of moet ik gaan liegen en zeggen dat ik er niks van bakte?
. Ach kom, ge wist toch ook met die reactie dat ge hier wat volk over u ging krijgen. Ge gaat in Afrika toch ook niet roepen dat ge net een pak frieten gegeten hebt?





Het is geen The Wire, maar ik vind het wel een van de beste series die momenteel aan het airen is.freakykiller zei:Iedereen vindt het super maar ik vind het gewoon goed meevallen. Ben nu aan seizoen 4 en hja, ik blijf zo hopen dat ze professioneler worden (Walt/Jesse) maar de serie blijft niet altijd even interessant.
Racing_Genk zei:Lol zeveraar, iedereen post hier na zijn examen hoe het ging. Bij wiskunde zei ik hier bv wel hoe moeilijk het was. Maar als al de rest heel goed ging mag ik dat toch ook posten of moet ik gaan liegen en zeggen dat ik er niks van bakte?
