Iemand
Legacy Member
edraket zei:Mensen met hun 4de dubbelaccount moeten hier anders ook under muil houden
http://downloads.xdesktopwallpapers.../01/Natalie Portman Sad Side Face Closeup.jpg

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Mensen met hun 4de dubbelaccount moeten hier anders ook under muil houden
http://downloads.xdesktopwallpapers.../01/Natalie Portman Sad Side Face Closeup.jpg

edraket zei:Mensen met hun 4de dubbelaccount moeten hier anders ook under muil houden
http://downloads.xdesktopwallpapers.../01/Natalie Portman Sad Side Face Closeup.jpg

stinky zei:

Duckwhisperer zei:Der worden hier veel te weinig wijven gepost.
Heeft de Matt geen herexamens mss?
edit: De Mathieu is precies boos
Connexion | Facebook
Nas zei:En de Matt heeft er twee, dacht ik
Vanaf 25 augustus geen thesis/sociaal leven meer dus dan kom ik hier weer spammen (voor twee weken)! Iedereen hier al zo hard aan 't blokken precies!Matt. zei:Jep, twee. Nog altijd erg druk, thesis/sociaal leven en zo.Vanaf 25 augustus geen thesis/sociaal leven meer dus dan kom ik hier weer spammen (voor twee weken)! Iedereen hier al zo hard aan 't blokken precies!

Als we hem nu met z'n allen reporten?edraket zei:Mensen met hun 4de dubbelaccount moeten hier anders ook under muil houden![]()

Lol, net geen maand hierFliblit zei:Nog twee weken en ik heb terug vakantiePositief denken!

Lorvet zei:Het is geen The Wire, maar ik vind het wel een van de beste series die momenteel aan het airen is.
Th1x4nG zei:Nog wel een tof machientje. 13" is imo perfect compromis tussen bruikbaarheid thuis en mobiel. Met 15" kunde ni opt gemak doorgezakt in ne stoel zitten me da ding op uwe schoot imo. Ik zou in laptop altijd 11-13" nemen.
Die 4-cell batterij zal wel verontrustender zijn... Allee ja, ik ken het precieze type nu wel ni ma een uur of 4 is dan wel al de limiet zeker. UGent is nog wel tof. azerty/qwerty keuze laten en de taal van het OS.![]()
Cadiuro zei:Het leren vlot hier ongeveer zoals de Titanic: aanvankelijk goed, maar momenteel zijn der massaal mensen aant sterven.
Tjee zei:Bwa, een hele lesdag met een 15 inch sleuren is nu ook niet meteen ideaal. Maar ge hebt wel een grotere werkruimte en het is ook beter geschikt om in de ene helft vh scherm powerpoint te openen en in de andere word.
Nas zei:Als we hem nu met z'n allen reporten?![]()