Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
stinky zei:
Dell UGent Notebook 2012

Op zich niks mis mee, ma het blijft dom om zo nen kleine te kiezen.

Nog wel een tof machientje. 13" is imo perfect compromis tussen bruikbaarheid thuis en mobiel. Met 15" kunde ni opt gemak doorgezakt in ne stoel zitten me da ding op uwe schoot imo. Ik zou in laptop altijd 11-13" nemen.

Die 4-cell batterij zal wel verontrustender zijn... Allee ja, ik ken het precieze type nu wel ni ma een uur of 4 is dan wel al de limiet zeker. UGent is nog wel tof. azerty/qwerty keuze laten en de taal van het OS. :)

Matt.

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Der worden hier veel te weinig wijven gepost.

Heeft de Matt geen herexamens mss? :s:s

edit: De Mathieu is precies boos :s:s
Connexion | Facebook

Nas zei:
En de Matt heeft er twee, dacht ik

Jep, twee. Nog altijd erg druk, thesis/sociaal leven en zo. :unsure: Vanaf 25 augustus geen thesis/sociaal leven meer dus dan kom ik hier weer spammen (voor twee weken)! Iedereen hier al zo hard aan 't blokken precies!

Kowalskii

Legacy Member
Vandaag examen afgelegd, quasi geen klop voor gedaan en tis nog redelijk gegaan :unsure:, donderdag mondeling :baard:

Lorvet

Legacy Member
Matt. zei:
Jep, twee. Nog altijd erg druk, thesis/sociaal leven en zo. :unsure: Vanaf 25 augustus geen thesis/sociaal leven meer dus dan kom ik hier weer spammen (voor twee weken)! Iedereen hier al zo hard aan 't blokken precies!

Meen mij te herinneren dat je vorige jaren wat minder chance had :p

stinky

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nog wel een tof machientje. 13" is imo perfect compromis tussen bruikbaarheid thuis en mobiel. Met 15" kunde ni opt gemak doorgezakt in ne stoel zitten me da ding op uwe schoot imo. Ik zou in laptop altijd 11-13" nemen.

Die 4-cell batterij zal wel verontrustender zijn... Allee ja, ik ken het precieze type nu wel ni ma een uur of 4 is dan wel al de limiet zeker. UGent is nog wel tof. azerty/qwerty keuze laten en de taal van het OS. :)

Daar geef ik u gelijk in. Maar ik veronderstel dat ze zo'n laptop aanbieden met het zicht op gebruik voor school. En dan vind ik 13 " toch juist te weinig. Iedereen zijn voorkeur natuurlijk.

Tjee

Legacy Member
Bwa, een hele lesdag met een 15 inch sleuren is nu ook niet meteen ideaal. Maar ge hebt wel een grotere werkruimte en het is ook beter geschikt om in de ene helft vh scherm powerpoint te openen en in de andere word.

Cadiuro

Legacy Member
Het leren vlot hier ongeveer zoals de Titanic: aanvankelijk goed, maar momenteel zijn der massaal mensen aant sterven.

stinky

Legacy Member
Cadiuro zei:
Het leren vlot hier ongeveer zoals de Titanic: aanvankelijk goed, maar momenteel zijn der massaal mensen aant sterven.

Bij mij eerder als een raft: af en toe zot snel, ma met lange rustige stukken tussenin.

Tjee

Legacy Member
Bij mij ook dat titanicverhaal eerlijk gezegd, ik ben te moe om nog voort te doen maar ik vertik het om te stoppen. Tgaat wel tergend langzaam momenteel.

Utred

Legacy Member
Bij mij gelijk een jacht in Knokke. Mijn boeken liggen haar schoon te pronken maar eigenlijk doe ik er niet veel mee.

Th1x4nG

Legacy Member
Tjee zei:
Bwa, een hele lesdag met een 15 inch sleuren is nu ook niet meteen ideaal. Maar ge hebt wel een grotere werkruimte en het is ook beter geschikt om in de ene helft vh scherm powerpoint te openen en in de andere word.

Als ge dan 900p of 1080p hebt op die 15 incher wel, maar helaas gaat dat voor 550 euro dezelfde 768p blijven van die 13". En een lagere pixeldichtheid vind ik alleen een nadeel.

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Als we hem nu met z'n allen reporten? :woohoo:

'k weet nietmeer wat het juist was maar de mods konden er niet aan doen door een speciaal IP gezever.
edit; Dynamische IP-adressen dus

Als ik ooit gebanned wordt zal ik herrijzen onder de naam bloed-non-issey-flies
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan