Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:DE WAARHEID KWETST AJA
Nas zei:ALS IK BUIS VOOR EEN VAN DE VIER, SLAAG IK DE PROF LOS IN ZIJN GEZICHT

Geen idee hoeveel %, maar ik gok op relatief veelInsanitarium zei:@Glashelder: weet gij toevallig hoeveel % van de sociologen in de academische wereld terechtkomt?
En is er een verband tussen de tewerkstelling in de academische sector & de afstudeerrichting?
De opleiding in Gent is ook enorm gericht op het wetenschappelijke. Allez, iedere unief-richting is dat wel, maar ze gaan er gewoon vanuit dat we allemaal aan sociologen-aan-de-unief worden
Tegenwoordig heb je op de site van de UGent van die getuigenissen van masters of afgestudeerden, en daarop staat bvb ook dit: "Het valt me steeds op dat de opleiding sociologie zo hard op onderzoek gesteld is en geen andere mogelijkheden aanhaalt gedurende de opleiding om buiten de accademische wereld te gaan werken." Misschien dat dat wel verandert met de invoering van de 5-jarige master, als er mogelijkheden tot stage zijn.
Dus volgens mij kan je met elke afstudeerrichting wel terecht in de academische wereld, mocht je dat willen.Insanitarium zei:Hm, ik heb nog wel redelijk geleerd vandaag. Mijn nieuwe studiemethode is eigenlijk echt wel degelijk.
edraket zei:Knallen vandaag!
.Drew zei:Tijd voor een pauze