Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

kil911ler

Legacy Member
Ben zondag nog naar Gent geweest voor boeken te halen. Vanuit et station neem ik dan tram 4 richting Zwijnaarde. Vond het al raar om Tram 1 te zien waar de 22/24 normaal gezien stopt :p

Tsubasa

Legacy Member
Statistiek gaat mij toch beter af als wiskunde precies. Ok, het heeft er mss mee te maken dat ik dat beter/aandachtiger leer maar toch :p

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Fucking hell. Ik kom toe in Gent en ik zie dat de halte van tram 1 vol met stellingen staat. Heel te voet naar mijn kot (Kouter), de volledige weg geen enkele tram tegengekomen

Ik Google effe, blijkt dat ie vanaf begin augustus 3 maanden onderbroken is :sop:

Zoek u een fiets? Of ga te voet, voor da kwartier stappen. Tram is voor wijven.

glashelder

Legacy Member
Utred zei:
Zoek u een fiets? Of ga te voet, voor da kwartier stappen. Tram is voor wijven.

Grappig, ik ken dus een 'wijf' dat áltijd te voet gaat (van station naar faculteit pol & soc). Die gaat gewoon niet graag met de tram, die loopt liever. En dan Nas zagen als hij dat één keer moet doen, en Utred die zegt dat de tram voor wijven is :')

Ik ben overigens een grote tram-liefhebster. 'k Ga dat ganse stuk niet lopen, gek. Ik pak al een bus van 't UFO naar de Ledeganck :')

Nas

Legacy Member
GIJ ZIJT ZELF EEN WIJF

Te voet is het wel meer dan een kwartier, zeker als ge zo'n zak moet meesleuren

En op de fiets met zo'n valies is wel erg handig :ironic:

Utred

Legacy Member
Ik ben in het begin van het jaar een maand bijna elke dag te voet naar het uz en terug geweest van bij mij thuis, vlakbij St Anna. Dat is een klein uur stappen.
Dus gij moet nie neuten!



Wijf

Nas

Legacy Member
Maar als ik hem aan het station zet, wordt mijn fiets gestolen door types gelijk gij :p

WIJF

Utred

Legacy Member
Aan het station zoek ik geen fietsen, te lastig.
Zijn er hier eigenlijk mensen wiens fiets al is gestolen als hij vast stond met een goed slot?

Orchidee

Legacy Member
Utred zei:
Aan het station zoek ik geen fietsen, te lastig.
Zijn er hier eigenlijk mensen wiens fiets al is gestolen als hij vast stond met een goed slot?

Jep, stond vast met twee deftige sloten. Is gebeurd op't kaho, had 1x hem een weekend daar laten staan nadat ik vergeten was dat ik 's ochtends met de fiets gekomen was. De maandag erop was em weg.


Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!

Tsubasa

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!

²

Allee, ik doe er maar 3 van de 6. Dat maakt het nog erger ook.

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Jep, stond vast met twee deftige sloten. Is gebeurd op't kaho, had 1x hem een weekend daar laten staan nadat ik vergeten was dat ik 's ochtends met de fiets gekomen was. De maandag erop was em weg.


Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!
qft
en nas u mama is een wijf

DaTa

Legacy Member
Pff, kga precies veel te snel door die cursussen me het gevoel 'ik ken da nog wel', ik ga me da nog beklagen :s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan