Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Fucking hell. Ik kom toe in Gent en ik zie dat de halte van tram 1 vol met stellingen staat. Heel te voet naar mijn kot (Kouter), de volledige weg geen enkele tram tegengekomen
Ik Google effe, blijkt dat ie vanaf begin augustus 3 maanden onderbroken is![]()
Utred zei:Zoek u een fiets? Of ga te voet, voor da kwartier stappen. Tram is voor wijven.
Utred zei:Aan het station zoek ik geen fietsen, te lastig.
Zijn er hier eigenlijk mensen wiens fiets al is gestolen als hij vast stond met een goed slot?
Orchidee_x zei:Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!
qftOrchidee_x zei:Jep, stond vast met twee deftige sloten. Is gebeurd op't kaho, had 1x hem een weekend daar laten staan nadat ik vergeten was dat ik 's ochtends met de fiets gekomen was. De maandag erop was em weg.
Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!
Utred zei:Zijn er hier eigenlijk mensen wiens fiets al is gestolen als hij vast stond met een goed slot?