Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?

Nas zei:Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?

fragflap zei:het gaat hier over leuven of brussel (vub)
fragflap zei:Dit wordt mijn eerst jaar in het hogeronderwijs. Is dat dan zo erg als je iets niet weet of hoe het in mekaar zit ? @ tsubas: goed dat ik het weet dat er nog mensen zoals jou zijn die een heel jaar tussen hun cursussen zitten.
fragflap zei:Sorry voor de vele vragen: ben een toekomstige ijverige eerste jaars student. Het is een beetje zoeken voor mij. Nog tips: waar je goed kan gaan eten, uitgaan, een vrouwelijk student mee op kot nemen na een nachtje stappen?
fragflap zei:Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleutenDat is het ook niet he
een beetje aan de economie denken hé
![]()


Tsubasa zei:Dit kan je toch niet menen? Heb je zelfs gelezen wat ik heb geschreven? En wtf, sleuten? Zoals Jouw denken?
Misschien een taalcursus in België volgen voor je naar het Verenigd Koninkrijk vliegt![]()
fragflap zei:Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleutenDat is het ook niet he
een beetje aan de economie denken hé
![]()
fragflap zei:Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleutenDat is het ook niet he
een beetje aan de economie denken hé
![]()
fragflap zei:Je zei dat je een heel jaar werkt voor school. Dus mag ik er ook van uitgaan dan niet weggaat ? En wat is er mis met mijn taal ? Het is niet dat we hier de koning moet aanschrijven. En het wordt inderdaad een leuk academiejaar. WAAR IS DAT FEESTJE ?
Ben je daar eigenlijk al geweest?Utred zei:Knokke!

Ik volg je volledig. De studenten-thread zal begin februari volgend jaar wel lachen zijnUtred zei:Dit wordt een tof jaar, ik voel het.

Nas zei:Ben je daar eigenlijk al geweest?![]()