Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?

lantaarnpaal

Legacy Member
Nas zei:
Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?

elke avond genoeg slaapmutsjes drinken he :woohoo:

fragflap

Legacy Member
Sorry voor de vele vragen: ben een toekomstige ijverige eerste jaars student. Het is een beetje zoeken voor mij. Nog tips: waar je goed kan gaan eten, uitgaan, een vrouwelijk student mee op kot nemen na een nachtje stappen:D ?

Fliblit

Legacy Member
Nas zei:
Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?

Hij is praeses voor iets he :p


fragflap zei:
het gaat hier over leuven of brussel (vub)

In Molenbeek zijn er 's nachts erg goede pittazaken

Tsubasa

Legacy Member
fragflap zei:
Dit wordt mijn eerst jaar in het hogeronderwijs. Is dat dan zo erg als je iets niet weet of hoe het in mekaar zit ? @ tsubas: goed dat ik het weet dat er nog mensen zoals jou zijn die een heel jaar tussen hun cursussen zitten.

:')

Ik behoor tot de brakste studenten vriend! Jammer genoeg want het is beter om discipline te hebben en in't jaar te werken. As you'll soon find out.

fragflap

Legacy Member
Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleuten :) Dat is het ook niet he :) een beetje aan de economie denken hé :)

lantaarnpaal

Legacy Member
fragflap zei:
Sorry voor de vele vragen: ben een toekomstige ijverige eerste jaars student. Het is een beetje zoeken voor mij. Nog tips: waar je goed kan gaan eten, uitgaan, een vrouwelijk student mee op kot nemen na een nachtje stappen:D ?


goed eten: bij de plaatselijke kebabzaak

uitgaan: bij de plaatselijke goedkope studentenbars (in leuven is dit de tiensestraat, bij fakbars)

vrouwelijk student
zoeken:
Key West
Dirk Boutslaan 12
3000 Leuven

Tsubasa

Legacy Member
fragflap zei:
Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleuten :) Dat is het ook niet he :) een beetje aan de economie denken hé :)

Dit kan je toch niet menen? Heb je zelfs gelezen wat ik heb geschreven? En wtf, sleuten? Zoals Jouw denken? :wtf:

Misschien een taalcursus in België volgen voor je naar het Verenigd Koninkrijk vliegt ;)

fragflap

Legacy Member
Tsubasa zei:
Dit kan je toch niet menen? Heb je zelfs gelezen wat ik heb geschreven? En wtf, sleuten? Zoals Jouw denken? :wtf:

Misschien een taalcursus in België volgen voor je naar het Verenigd Koninkrijk vliegt ;)

Je zei dat je een heel jaar werkt voor school. Dus mag ik er ook van uitgaan dan niet weggaat ? En wat is er mis met mijn taal ? Het is niet dat we hier de koning moet aanschrijven. En het wordt inderdaad een leuk academiejaar. WAAR IS DAT FEESTJE ?

Th1x4nG

Legacy Member
fragflap zei:
Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleuten :) Dat is het ook niet he :) een beetje aan de economie denken hé :)

[youtube]avYnhH95u_0[/youtube]

Edit: zie nu uw laatste post :') speel het filmke nog maar 10 keer extra af

Kysr

Legacy Member
fragflap zei:
Mochten alle studenten zoals jouw denken dan kunnen al cafés hun deuren sleuten :) Dat is het ook niet he :) een beetje aan de economie denken hé :)

Dat doe je teniet door je eerste jaar aan de unief aan te vatten met een 100% garantie dat je faalt en de belastingbetaler een mooi bedrag kost (en jezelf). Het beste dat jij dus kan doen voor de economie is alvast geen hogere studies aanvatten, op die manier kan je jezelf de afgang besparen.

Tsubasa

Legacy Member
fragflap zei:
Je zei dat je een heel jaar werkt voor school. Dus mag ik er ook van uitgaan dan niet weggaat ? En wat is er mis met mijn taal ? Het is niet dat we hier de koning moet aanschrijven. En het wordt inderdaad een leuk academiejaar. WAAR IS DAT FEESTJE ?

@bold: Nee.

Begrijpend lezen en uw spelling. Yup, ik zou eerst een taalcursus Nederlands volgen. Ik ga het hier bij laten. Veel succes in ieder geval, geniet van uw jaar feesten. Het wordt het leukste jaar van uw leven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan