Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
Hm, mijn gevoel zegt toch dat het een troll is. :P

Ik snap niet dat ge zoveel moeite kunt steken in te trollen, maar enfin.

Nas

Legacy Member
Insanitarium zei:
Hm, mijn gevoel zegt toch dat het een troll is. :P

Ik snap niet dat ge zoveel moeite kunt steken in te trollen, maar enfin.
Tuurlijk is het een troll

Nas

Legacy Member
Vanavond es naar Gent gaan, vanaf morgen in de bib blokken. Hopelijk gaat het beter dan thuis (alhoewel ik niet zo slecht bezig ben)

Het zwembad aan de Watersportbaan, is dat open in de vakantie? Op de site van de UGent staat 'winter en zomer', dus ik veronderstel van wel?

Anders ga ik wel naar Van Eyck

Kowalskii

Legacy Member
Nas zei:
Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?

Dezen van dit jaar ? (Prest) of praeses van volgend jaar (langen?)

Flawless

Legacy Member
Insanitarium zei:
Hm, mijn gevoel zegt toch dat het een troll is. :P

Volgens mij niet eigenlijk :p

fragflap zei:
een vrouwelijk student mee op kot nemen na een nachtje stappen:D ?

Als ge denkt dat elke vrouwelijke student zich schraal zuipt en dan met een random 1stejaar naar bed gaat, dan ga gij een serieuze wake-up call krijgen.
Ik zou mij meer zorgen maken over geslaagd te zijn op het einde van het jaar dan zat te worden en kei hard te falen bij de vrouwkes (en dat ga ge zeker met zo'n ingesteldheid + alcoholmisbruik).

Leuk om te weten waar ons belastingsgeld aan besteed wordt :sop:

coldplayke

Legacy Member
Voor een eerstejaars heeft die precies al veel vakantiewerk gedaan :wtf:

stinky

Legacy Member
Kowalskii zei:
Dezen van dit jaar ? (Prest) of praeses van volgend jaar (langen?)

Dieje van volgend jaar zit daar. Waar dat den andere zit, geen idee. Volgens mij woont dieje ook gwn in de buurt van Gent

stinky

Legacy Member
Ja, in principe wel. Ik vermoed dat den overdracht met de zwanenzangcantus is en aangezien dieje al is geweest...

Nas

Legacy Member
Fucking hell. Ik kom toe in Gent en ik zie dat de halte van tram 1 vol met stellingen staat. Heel te voet naar mijn kot (Kouter), de volledige weg geen enkele tram tegengekomen

Ik Google effe, blijkt dat ie vanaf begin augustus 3 maanden onderbroken is :sop:

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Fucking hell. Ik kom toe in Gent en ik zie dat de halte van tram 1 vol met stellingen staat. Heel te voet naar mijn kot (Kouter), de volledige weg geen enkele tram tegengekomen

Ik Google effe, blijkt dat ie vanaf begin augustus 3 maanden onderbroken is :sop:
21/22 rijdt toch terug?

Fliblit

Legacy Member
Buuu ik loop achter! Altijd dezelfde miserie, ik denk dat ik het al kan (ergens wel gerechtvaardigd, allemaal lichte buisjes) en ik haat herhalen dus motivatie is onder het vriespunt, maar dat gaat me dan weer zuur opbreken op het examen en ik wil ècht geen vakken meenemen. :cry:

Ik heb onlangs ook gehoord dat er een plan zou zijn om het mogelijk te maken om bij herexamens van het eerste semester een optionele examenkans te zetten in die week vakantie? Dat ze dat maar rap doorvoeren, dan zit die stof nog allemaal goed in je hoofd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan