Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk is het een trollInsanitarium zei:Hm, mijn gevoel zegt toch dat het een troll is.
Ik snap niet dat ge zoveel moeite kunt steken in te trollen, maar enfin.
Nas zei:Blijkbaar zit de praeses van de VEK op kot boven de Snack Tosi. Wtf, hoe kan je in godsnaam in de Overpoort in slaap vallen?
Insanitarium zei:Hm, mijn gevoel zegt toch dat het een troll is.
Ik snap niet dat ge zoveel moeite kunt steken in te trollen, maar enfin.
Insanitarium zei:Hm, mijn gevoel zegt toch dat het een troll is.![]()

fragflap zei:een vrouwelijk student mee op kot nemen na een nachtje stappen?

fragflap zei:Nog mensen aanwezig die er ook een uitgaangsjaar van willen maken ?![]()
Kowalskii zei:Dezen van dit jaar ? (Prest) of praeses van volgend jaar (langen?)
21/22 rijdt toch terug?Nas zei:Fucking hell. Ik kom toe in Gent en ik zie dat de halte van tram 1 vol met stellingen staat. Heel te voet naar mijn kot (Kouter), de volledige weg geen enkele tram tegengekomen
Ik Google effe, blijkt dat ie vanaf begin augustus 3 maanden onderbroken is![]()


Nas zei:Fucking hell. Ik kom toe in Gent en ik zie dat de halte van tram 1 vol met stellingen staat. Heel te voet naar mijn kot (Kouter), de volledige weg geen enkele tram tegengekomen
Ik Google effe, blijkt dat ie vanaf begin augustus 3 maanden onderbroken is![]()
glashelder zei:
