Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Ik ken ook een paar meisjes die de bus aan het station nemen tot aan het msi... ik stap daar een dikke 5 minuten op, en die nemen dan vaak nog eens de verkeerde bus waardoor die te laat in de les komen![]()

Th1x4nG zei:Ik doe in Leuven alles te voet, ik passeer dikwijls mensen die hun fiets aan 't losmaken zijn aan hun kot, en aan de aula passeer ik ze nog es terwijl ze plaats aan 't zoeken zijn en hem vastleggen.
Om nog maar te zwijgen over de mongolen die met hun fiets de Tiensestraat door sukkelden wanneer het daar opgebroken lag. Serieus, laat hem staan of rij langs ergens anders.

Dan toch Houtbewerking?fragflap zei:ZaaagZaaagZaaaagZaaag
Utred zei:Het is nu niet dat je er niet door kan geraken zonder tijdens het jaar iets te doen.

Tsubasa zei:²
Allee, ik doe er maar 3 van de 6. Dat maakt het nog erger ook.
Orchidee_x zei:Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!

edraket zei:Ik hoop dat het een echte bso'er is, shit wordt zo hard cash vanaf januari.
Iemand zei:Ik hoop dat fragflap geen troll is en hier nog enige tijd rond blijft hangen. Zo tot en met februari ongeveer.![]()
edraket zei:Ik hoop dat het een echte bso'er is, shit wordt zo hard cash vanaf januari.

Ik vrees van niet, op zijn profiel staat dat hij ASO studies heeft gedaan. Waarschijnlijk een foutje van de trol...edraket zei:Ik hoop dat het een echte bso'er is, shit wordt zo hard cash vanaf januari.