Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ik ken ook een paar meisjes die de bus aan het station nemen tot aan het msi... ik stap daar een dikke 5 minuten op, en die nemen dan vaak nog eens de verkeerde bus waardoor die te laat in de les komen :lol:

Th1x4nG

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ken ook een paar meisjes die de bus aan het station nemen tot aan het msi... ik stap daar een dikke 5 minuten op, en die nemen dan vaak nog eens de verkeerde bus waardoor die te laat in de les komen :lol:

Ik doe in Leuven alles te voet, ik passeer dikwijls mensen die hun fiets aan 't losmaken zijn aan hun kot, en aan de aula passeer ik ze nog es terwijl ze plaats aan 't zoeken zijn en hem vastleggen. :)
Om nog maar te zwijgen over de mongolen die met hun fiets de Tiensestraat door sukkelden wanneer het daar opgebroken lag. Serieus, laat hem staan of rij langs ergens anders.

Th1x4nG

Legacy Member
True, dat zeg ik niet. In Gent zult ge ne fiets of OV nodig hebben, in Leuven echter niet (tenzij ge op Gasthuisberg of Arenberg les hebt).

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ik doe in Leuven alles te voet, ik passeer dikwijls mensen die hun fiets aan 't losmaken zijn aan hun kot, en aan de aula passeer ik ze nog es terwijl ze plaats aan 't zoeken zijn en hem vastleggen. :)
Om nog maar te zwijgen over de mongolen die met hun fiets de Tiensestraat door sukkelden wanneer het daar opgebroken lag. Serieus, laat hem staan of rij langs ergens anders.

Ik zit in de buurt van Arenberg op kot, zonder diee fiets ben ik dubbel zo lang onderweg. :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ik doe ook alles te voet in Leuven, zelfs naar mijn lief zijn vorig kot gaan dat op Arenberg lag. Ik had ook gewoon aan het station de bus kunnen nemen, maar wandelen is gewoon een stuk leuker :p

Iemand

Legacy Member
Ik hoop dat fragflap geen troll is en hier nog enige tijd rond blijft hangen. Zo tot en met februari ongeveer. :)

Utred

Legacy Member
Het is nu niet dat je er niet door kan geraken zonder tijdens het jaar iets te doen.

Iemand

Legacy Member
Utred zei:
Het is nu niet dat je er niet door kan geraken zonder tijdens het jaar iets te doen.

Dat klopt, maar mijn gevoel zegt dat dat voor hem iets moeilijker zal liggen. :)
Voor zover hij niet geïnfecteerd is met het troll-virus uiteraard.

Fliblit

Legacy Member
Tsubasa zei:
²

Allee, ik doe er maar 3 van de 6. Dat maakt het nog erger ook.

Pak je die dan extra mee op een normaal jaar of vervang je dan enkele vakken van je volgende jaar door die 3?


Orchidee_x zei:
Blokken gaat nie vooruit. Kheb maar drie herexamens en ik zie mezelf nog buizen ook!

En dit ook ja :(

edraket

Legacy Member
Ik hoop dat het een echte bso'er is, shit wordt zo hard cash vanaf januari.

Pieterjan94

Legacy Member
edraket zei:
Ik hoop dat het een echte bso'er is, shit wordt zo hard cash vanaf januari.
Ik vrees van niet, op zijn profiel staat dat hij ASO studies heeft gedaan. Waarschijnlijk een foutje van de trol...
Ofja, van zijn niveau kan je natuurlijk wel verwachten dat een profiel juist invullen moeilijk is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan