Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

zilvermeeuw

Legacy Member
Een klasgenote van mij fietste altijd van haar huis naar de zuid en nam dan de bus naar de blandijn.

lantaarnpaal

Legacy Member
allez, kging goe studeren. Dan belt mijn grootvader mij om een nummer te vragen, ik naar daar gereden. 20 minuten gebleven, en dan terug naar huis willen komen.

Foute richting autostrade genomen. 10 min verloren

Daarna juiste richting, maar om de een of andere reden in centrum brussel terechtgekomen, dan 3 kwartier kwijtgeraakt om weg terug te vinden.

Daarna nog in fille gezeten en al die shit


:angry::angry::angry::angry::angry:

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Lrn2navigate?

khad plakkaat naar namen proberen volgen, ineens zat ik richting gent :unsure:
de r0 is soms maar louche, moet ge naar rechts gaan om uiteindelijk naar links te moeten, daarmee dat ik maar rechtdoor ging

Nas

Legacy Member
Ik keb er die zo 2 van die kettingsloten hebben, maar dan wel te rond zijn om die aan een paal te hangen en verrast zijn dat die dan gepikt wordt :')

zilvermeeuw

Legacy Member
ik ging mijn gepikte fiets halen (na drie jaar, was doorgeknipt indertijd ...) in het fietsdepot en er was daar een gast die na vijf jaar zijn gevonden fiets ook mocht komen halen. Stoffige fiets. Zijn U-slot hing nog intact door zijn wiel.

Bananarama

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
allez, kging goe studeren. Dan belt mijn grootvader mij om een nummer te vragen, ik naar daar gereden. 20 minuten gebleven, en dan terug naar huis willen komen.

Foute richting autostrade genomen. 10 min verloren

Daarna juiste richting, maar om de een of andere reden in centrum brussel terechtgekomen, dan 3 kwartier kwijtgeraakt om weg terug te vinden.

Daarna nog in fille gezeten en al die shit


:angry::angry::angry::angry::angry:

onbewuste vermijding om te blokken? :D

Tsubasa

Legacy Member
Fliblit zei:
Pak je die dan extra mee op een normaal jaar of vervang je dan enkele vakken van je volgende jaar door die 3?

Ik ging 136 studiepunten in 2 jaar doen (voorbereidingsprogramma van 86 SP - 2 vrijstellingen + 1 jarige master), maar heb besloten om het op 3 jaar te doen.

't is mij wat te lastig om alles in den blok te doen en wil in't jaar niet voor't school werken :unsure:

Mastamane

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik doe ook alles te voet in Leuven, zelfs naar mijn lief zijn vorig kot gaan dat op Arenberg lag. Ik had ook gewoon aan het station de bus kunnen nemen, maar wandelen is gewoon een stuk leuker :p

Bwoa leuker, elke dag dezelfde weg wandelen vind ik nu niet bepaald leuk. :p En ik blijf ook liefst zo lang mogelijk liggen dus dan maken die 10 minuten of een kwartier uit. :sleep:

fragflap

Legacy Member
Is er ooit iemand in het zak gezet door een taxichauffeur? Ik heb onlangs 35 euro moeten betalen voor een rit -na een nachtje stappen- van nog geen tien kilometer. Nog iemand negatieve ervaringen ?

Cadiuro

Legacy Member
Daar mijn kot nog voorbij Arenberg is, ken ik het intussen allemaal. Te voet naar de campus, fiets naar de campus, te voet naart centrum (zo'n halfuurtje, drie kwartier stappen), te voet terug vant centrum (ongeveer een uurtje stappen), de bus nemen naart centrum en daar alles te voet doen,...

Tsubasa

Legacy Member
Nas zei:
Ale, misschien dat ik dan nog met den Tsubasa in de les zit :unsure:

Ik heb volgend jaar Wiskunde II en Statistiek II en gij gaat naar't 2de dus jep :p.

Edit: en als ik niet beter mijn best doe deze 2de zit, ook nog eens Wiskunde I en Statistiek I :unsure:

Kandul

Legacy Member
fragflap zei:
Is er ooit iemand in het zak gezet door een taxichauffeur? Ik heb onlangs 35 euro moeten betalen voor een rit -na een nachtje stappen- van nog geen tien kilometer. Nog iemand negatieve ervaringen ?

Mag ik je vriendelijk verzoeken om dit soort vragen ergens anders te stellen, het heeft niks te maken met de studenten steun- en klaagthread.

Gelieve hier niet op te reageren.

Nas

Legacy Member
Ah, nee ik ben verkeerd Tsubasa. Ik heb het op iemand anders uit den thread die schakelprogramma politieke wetenschappen doet.
Sorry, my bad :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan