Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zilvermeeuw zei:Een klasgenote van mij fietste altijd van haar huis naar de zuid en nam dan de bus naar de blandijn.






Lrn2navigate?lantaarnpaal zei:
Th1x4nG zei:Lrn2navigate?

fragflap zei:Gaat maar is douchen zeker..
lantaarnpaal zei:allez, kging goe studeren. Dan belt mijn grootvader mij om een nummer te vragen, ik naar daar gereden. 20 minuten gebleven, en dan terug naar huis willen komen.
Foute richting autostrade genomen. 10 min verloren
Daarna juiste richting, maar om de een of andere reden in centrum brussel terechtgekomen, dan 3 kwartier kwijtgeraakt om weg terug te vinden.
Daarna nog in fille gezeten en al die shit
![]()

Fliblit zei:Pak je die dan extra mee op een normaal jaar of vervang je dan enkele vakken van je volgende jaar door die 3?

coldplayke zei:Ik doe ook alles te voet in Leuven, zelfs naar mijn lief zijn vorig kot gaan dat op Arenberg lag. Ik had ook gewoon aan het station de bus kunnen nemen, maar wandelen is gewoon een stuk leuker![]()
En ik blijf ook liefst zo lang mogelijk liggen dus dan maken die 10 minuten of een kwartier uit. 
Nas zei:Ale, misschien dat ik dan nog met den Tsubasa in de les zit![]()
.
fragflap zei:Is er ooit iemand in het zak gezet door een taxichauffeur? Ik heb onlangs 35 euro moeten betalen voor een rit -na een nachtje stappen- van nog geen tien kilometer. Nog iemand negatieve ervaringen ?