Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Ja, ik ga ook een paar dagen naar Gent, zodat het toch wat vooruit gaat

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
ik DENK dat hij bedoelt zonder vrienden/familie/... :p

:lol: zou geniaal zijn als hij het meende maar denk da 't een mopke was


aaahh ik word hier weer gek van de kutadministratie
> 1 van de 6 herexamens staat aangeduid op mijn IER, economie staat er ook op ma da hebk ingehaald in juli en een twaalf op...
> niks gekregen van International Office van Leuven voor Erasmusbeurs, terwijl veel mensen er al over aan 't zagen zijn
> geen tweede pakket gekregen van Regensburg, 2 van de 3 andere die gaan wel al

RAAAAAAGE :angry:

Exorikos

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Is een vliegbewijs moeilijk en duur om te halen? Kwil dat later eens proberen :)

05d.jpg

thommich

Legacy Member
Tijd voor een klaagpost.

Zit al een maandje te brokkelen om te beginnen aan mijn thesis. Al een paar voormiddagen proberen deftig te starten maar ik heb echt geen enkel idee hoe te beginnen eraan. Eurocodes eens doorgenomen en genoteerd welke paragrafen ik nodig heb. Voor de rest wat in uniefzoekmachines zitten zoeken, maar niets specifieks die me kan helpen heb ik de indruk. Ik moet een rekenmodel opstellen voor zware vakwerkknopen... Ik heb een thesis gevonden die ook een rekenmodel moest opstellen voor knopen maar de bib gaat pas op 16 augustus weer open. Bah bah bah. En ondertussen gaat de zomervakantie waarin ik zoveel voorbereidend werk ging doen gepasseerd zijn en ga ik niks hebben.

Iemand tips hoe je aan zoiets begint?

cdp1193

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Is een vliegbewijs moeilijk en duur om te halen? Kwil dat later eens proberen :)

't Zou niet z'n eerste solovlucht zijn, je moet al 10 uur aan solovluchten gedaan hebben voor je je vliegbrevet krijgt.

En leren vliegen met een motorvliegtuig is enorm duur. Je leert beter vliegen met een zweefvliegtuig dat is maar een fractie van de kosten van een PPL ;).

Reflectus

Legacy Member
Nog efkes doordoen met wiskunde voor vandaag, nog wat goeie muziek opzetten voor een energieboost.

Fliblit

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:lol: zou geniaal zijn als hij het meende maar denk da 't een mopke was


aaahh ik word hier weer gek van de kutadministratie
> 1 van de 6 herexamens staat aangeduid op mijn IER, economie staat er ook op ma da hebk ingehaald in juli en een twaalf op...
> niks gekregen van International Office van Leuven voor Erasmusbeurs, terwijl veel mensen er al over aan 't zagen zijn
> geen tweede pakket gekregen van Regensburg, 2 van de 3 andere die gaan wel al

RAAAAAAGE :angry:

Greentexten werkt niet op 9lives e :s :s

Insanitarium

Legacy Member
20 stp.

Th1x, hoeveel had gij eigenlijk op VBR? :p
Mijn resultaat was verrassend laag, terwijl het eigenlijk echt geen moeilijk examen was.

Th1x4nG

Legacy Member
Insanitarium zei:
Th1x, hoeveel had gij eigenlijk op VBR? :p
Mijn resultaat was verrassend laag, terwijl het eigenlijk echt geen moeilijk examen was.

Een 3, maar ja, nu niet het onderste uit de kan gehaald nadat ik het examen gezien had. Desalniettemin is dat wel echt heel weinig, zou toch gedacht hebben dat ik 5 à 6 zou hebben. FFFFFFFFUU. Nu al een week aan het lezen in da eerste boek en 't gaat nog pas morgen uit zijn, denk ik. Daarnet had ik echt koppijn van erin te lezen, pff man. Ik ga sowieso het examen dak in januari ni heb meegedaan, weer moeten laten varen of zo. :unsure: #messingupbadly

Reflectus

Legacy Member
T'is nog de moeite hier :unsure:
17stp hierzo. Blijkbaar kan ik een maximum van 66stp opnemen volgend jaar, dus moet voor 3/5 herexamens slagen incl wiskunde!

Th1x4nG

Legacy Member
Welke school mss? 72 studiepunten kunt ge probleemloos opnemen, nee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan