Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josilirios zei:ik DENK dat hij bedoelt zonder vrienden/familie/...![]()
zou geniaal zijn als hij het meende maar denk da 't een mopke was 
lantaarnpaal zei:Is een vliegbewijs moeilijk en duur om te halen? Kwil dat later eens proberen![]()
Exorikos zei:Morgen vertrek ik naar cERN. Voor het eerst in mijn leven alleen vliegen.![]()
lantaarnpaal zei:Is een vliegbewijs moeilijk en duur om te halen? Kwil dat later eens proberen![]()
.Th1x4nG zei:zou geniaal zijn als hij het meende maar denk da 't een mopke was
aaahh ik word hier weer gek van de kutadministratie
> 1 van de 6 herexamens staat aangeduid op mijn IER, economie staat er ook op ma da hebk ingehaald in juli en een twaalf op...
> niks gekregen van International Office van Leuven voor Erasmusbeurs, terwijl veel mensen er al over aan 't zagen zijn
> geen tweede pakket gekregen van Regensburg, 2 van de 3 andere die gaan wel al
RAAAAAAGE![]()

Insanitarium zei:Th1x, hoeveel had gij eigenlijk op VBR?
Mijn resultaat was verrassend laag, terwijl het eigenlijk echt geen moeilijk examen was.
#messingupbadly