Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maarja, ik kom er wel...
Even pauze nu, zo dadelijk weer volop de covalente bindingen invliegen.Orchidee_x zei:Hier 3 herexamens, samen 13 stp.
Vanaf morgen es serieus erin vliegen, vakantiejob net ook afgerond dus nu alles op de blok. Heb nog zo goed als niks gedaan...
Een ding weet ik zeker: Volgend jaar slaag ik in eerste zit!![]()
ad:Balsaus zei:4 voor 6 studiepunten elk. Ik had 9 , 8 , 8 , 3. Heb normaal 6 herexamens , maar 2 hogere wiskunde examens die ik niet mee doe. Vooral te danken aan een slecht 1ste semester.
Nas zei:Ik snap eigenlijk niet waarom al mijn vakken 6 studiepunten zijn. Sociologie en methodologie kan ik nog lichtjes inkomen, maar fucking recht en psychologie, dat begrijp ik niet.
Ze hebben het zich gewoon gemakkelijk gemaakt zeker. 10 vakken van 6 studiepunten, voilà, een jaar van 60 studiepunten
Klopt ook totaal niet hoor, voor mijn sociologie-vak moest ik een paper schrijven (en daarnaast de gewone lesstof), daarin kruipt sowieso veel meer tijd dan een beetje psychologie vanbuiten blokken.Nas zei:Recht max 3 studiepunten en psychologie max 4