Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
Hier 3 herexamens, samen 13 stp.

Vanaf morgen es serieus erin vliegen, vakantiejob net ook afgerond dus nu alles op de blok. Heb nog zo goed als niks gedaan...
Een ding weet ik zeker: Volgend jaar slaag ik in eerste zit! :unsure:

Sir. K

Legacy Member
Vanaf morgen wordt het ook écht serieus hier. Al een dag of 2-3 liggen rondklooien (lees: ochot 30 blz per dag)

Voor de rest moet ik tegen binnen 2 weken mijn thesis af hebben ook. Ergste van al is, dat ik mijn begeleidster nog van gans het jaar niet gehoord heb. The joy. Alles alleen mogen doen en nu zit ik natuurlijk op een paar vlakken vast. Mij nog nooit zo geërgerd aan school :p Maarja, ik kom er wel...

Tsubasa

Legacy Member
2x afwezig, 2, 7,8,9

Ik doe de 9 opnieuw (statistiek) en de 2x afwezig (wiskunde I A en I B).

Cadiuro

Legacy Member
De dag is hier wel goed begonnen :) Even pauze nu, zo dadelijk weer volop de covalente bindingen invliegen.

Tis natuurlijk wel nog de gemakkelijke leerstof, dat gaat wat vlotter.

Deze namiddag ga ik naar de bib, want in namiddagen thuis studeren is een hele opgave, zo heb ik al gemerkt. Tis heen en terug samen zo'n 1u20 reizen, maar ik ben ervan overtuigd dat ik die ga terugwinnen in niet-uitgelopen-pauzes-en-andere-afleidingen.

Balsaus

Legacy Member
4 voor 6 studiepunten elk. Ik had 9 , 8 , 8 , 3. Heb normaal 6 herexamens , maar 2 hogere wiskunde examens die ik niet mee doe. Vooral te danken aan een slecht 1ste semester.

Sir. K

Legacy Member
Fuck, overslapen. Begint al goed.

Herexamens zijn bij mij 2x afwezig voor 4 en 6 studiepunten. Ook thesis nog indienen van 15 studiepunten. Die van 6 studiepunten wordt wel nog serieus afzien :(

Insanitarium

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Hier 3 herexamens, samen 13 stp.

Vanaf morgen es serieus erin vliegen, vakantiejob net ook afgerond dus nu alles op de blok. Heb nog zo goed als niks gedaan...
Een ding weet ik zeker: Volgend jaar slaag ik in eerste zit! :unsure:

:sad:

Matador

Legacy Member
Aan de bio-ingenieurs (gent):heb je die flora enkel voor je herbarium, of ook nog in bv. Plantentenkunde.?

Tsubasa

Legacy Member
Eerste keer da'k eens deftig heb gewerkt. Zit nog maar 2,5 dagen achter op schema :unsure:. Dank u Fonne feesten, Lokerse feesten en gratis VIP tickets voor Jour Tibour (gisteren, was wel tof, gratis festival sowieso, maar nu ook gratis drinken en eten).

Nas

Legacy Member
Ik snap eigenlijk niet waarom al mijn vakken 6 studiepunten zijn. Sociologie en methodologie kan ik nog lichtjes inkomen, maar fucking recht en psychologie, dat begrijp ik niet.

edraket

Legacy Member
Ok, beginnen zal niet voor vandaag zijn :unsure:
Kzal mijne bureau en kamer ook al eens leerklaar maken, dat vult de dag ook wel.

9 studiepunten in totaal (6+3), respectievelijk 1 en 7 september.

DaTa

Legacy Member
9,9,7, normaal gezien allemaal op te halen maar in het slechtste geval eentje tolereren.

Cadiuro

Legacy Member
Examenrooster beschikbaar!

Maandag 20/8 Wiskunde I, dan vrijdag wisk II, maandag geschiedenis, vrijdag milieuchemie, maandag Algemene Natuurkunde I en tenslotte donderdag 6/9 Grondslagen van de Chemie.

Alg Nat en MilChem kunnen omgewisseld zijn, weet al niet meer zeker. Maar dus, mooie spreiding.

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
4 voor 6 studiepunten elk. Ik had 9 , 8 , 8 , 3. Heb normaal 6 herexamens , maar 2 hogere wiskunde examens die ik niet mee doe. Vooral te danken aan een slecht 1ste semester.

wat hebt ge al geleerd?

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Ik snap eigenlijk niet waarom al mijn vakken 6 studiepunten zijn. Sociologie en methodologie kan ik nog lichtjes inkomen, maar fucking recht en psychologie, dat begrijp ik niet.

Als in meer of minder? :p Ze hebben het zich gewoon gemakkelijk gemaakt zeker. 10 vakken van 6 studiepunten, voilà, een jaar van 60 studiepunten :p Klopt ook totaal niet hoor, voor mijn sociologie-vak moest ik een paper schrijven (en daarnaast de gewone lesstof), daarin kruipt sowieso veel meer tijd dan een beetje psychologie vanbuiten blokken.

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Recht max 3 studiepunten en psychologie max 4

zijt is content, wij hadden vakken van 4 studiepunten die ze opsplitsten in 2 vakken van 2 studiepunten, op den duur zit u examenrooster knalvol en die vakken waren dan meestal even groot als een vak van 4 of 6 studiepunten.

Studiepunten zeggen echt niets hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan