Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Een 3, maar ja, nu niet het onderste uit de kan gehaald nadat ik het examen gezien had. Desalniettemin is dat wel echt heel weinig, zou toch gedacht hebben dat ik 5 à 6 zou hebben. FFFFFFFFUU. Nu al een week aan het lezen in da eerste boek en 't gaat nog pas morgen uit zijn, denk ik. Daarnet had ik echt koppijn van erin te lezen, pff man. Ik ga sowieso het examen dak in januari ni heb meegedaan, weer moeten laten varen of zo. :unsure: #messingupbadly

Ja, I feel you bro. Ik had het gevoel dat ik toch ook iets meer dan een 5 ging hebben. :P
Ik had het wel degelijk geleerd (behalve boek 3), dus een buis van dat formaat was wel teleurstellend.
Ik ga het examen niet in augustus meedoen, want mijn huidig rooster is al vrij gek, en ik zou graag aan mijn thesis beginnen volgend jaar.

Volgens mij smijt Stijns wel niet met haar punten, al was een nipte buis bij mij vrees ik wel verdiend :)
Gaat uw Erasmus in gevaar komen als ge het examen dat ge in januari ni hebt meegedaan laat varen?

Nas

Legacy Member
't Zou ook handig zijn moesten jullie zeggen hoeveel herexamens je hebt :unsure:

cdp1193

Legacy Member
6stp. Wel belangrijk aangezien ik volgend jaar 4 vrijstellingen krijg als ik slaag.

Reflectus

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Welke school mss? 72 studiepunten kunt ge probleemloos opnemen, nee?

Kweetniet hoe dat zit in andere scholen maar in Howest ist blijkbaar maar 66stp..

Cadiuro

Legacy Member
honderdduizend

6, samen goed voor 24stp.

Eentje zit wel al op 8, kan dus nog getolereerd worden. Is wel de grootste...

Th1x4nG

Legacy Member
Insanitarium zei:
Gaat uw Erasmus in gevaar komen als ge het examen dat ge in januari ni hebt meegedaan laat varen?
Nee, heb een jaar van 64 stp opgenomen, volgend jaar mag er max 72 zijn, als ik van die 64 dus 6 studiepunten buis, is volgend jaar 62 ipv 56. Nipte buis, een 9?

Nas zei:
't Zou ook handig zijn moesten jullie zeggen hoeveel herexamens je hebt :unsure:

6 vakken (5x6 + 1x7 stp)

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nee, heb een jaar van 64 stp opgenomen, volgend jaar mag er max 72 zijn, als ik van die 64 dus 6 studiepunten buis, is volgend jaar 62 ipv 56. Nipte buis, een 9?

Neen, ik had een 5, maar ik verwachtte een nipte buis. :p
Ah dat valt wel mee, dan hebt ge nog reserve :)

Laten ze het per uitzondering toe (en hier spreek ik over de rechtenfaculteit van Leuven) dat ge uw thesis schrijft terwijl ge nog één vak uit de bachelor moet doen?

Fliblit

Legacy Member
18 stp, 4 vakken (3x4, 1x6). Voor één van die vier heb ik al een nieuw essay geschreven en het examen telt zo goed als niet mee, dus dat zit wel snor. De andere drie... ééntje heb ik nu bijna volledig 'gedaan' maar het is alleszins nog niet voldoende. Gelukkig heb ik nog drie dagen gerekend voor het examen zelf. Voor de andere twee heb ik nu nog +- 10 dagen.

:sad:

Altijd die kaknegens. Frustratie alom.

Insanitarium

Legacy Member
9 9 8 7, maar ik had wel degelijk voor drie examens ervan te weinig geleerd.

kil911ler

Legacy Member
In eerste zit was ik voor mn eerste semester er door. Heb nu 2 herexamens (2 x 3 stpn): 0 (pro forma ingediend door tegenslag tijdens et blokken) en een 6.

Geen 9's, dus de frustratie ligt niet al te hoog en de motivatie niet al te laag hier :p

Exorikos

Legacy Member
One does not simply go to CERN:
- Gevraagd of ik een vlucht 2u later wilde nemen omdat ze overboekt hadden
- Ja gezegd omdat ze mij hiervoor 250€ gaven (nice!)
- Vertraging van 30minuten
- Vertraging op de startbaan doordat ze brokstukken moesten oprapen van een vliegtuig dat een noodlanding gemaakt had
- 30 minuten boven Geneve rondvliegen omdat er een onweer was
- Genieten van de vonken van elektrische ontlading op de vleugeltip (nice!)
- Zoektocht naar de bushalte met een bus naar het appartement
- Bus net missen en een uur moeten wachten
- Na 20 minuten realiseren dat het niet zaterdag is maar zondag en dat er geen bus meer rijdt naar het appartement
- De weg naar de taxi's terugzoeken
- 65 Zwitserse frank betalen aan een taxi

Die 250€ maken mijn dag wel! :D Die 65CHF moet ik toch niet zelf betalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan