Insanitarium
Legacy Member
Th1x4nG zei:Een 3, maar ja, nu niet het onderste uit de kan gehaald nadat ik het examen gezien had. Desalniettemin is dat wel echt heel weinig, zou toch gedacht hebben dat ik 5 à 6 zou hebben. FFFFFFFFUU. Nu al een week aan het lezen in da eerste boek en 't gaat nog pas morgen uit zijn, denk ik. Daarnet had ik echt koppijn van erin te lezen, pff man. Ik ga sowieso het examen dak in januari ni heb meegedaan, weer moeten laten varen of zo.#messingupbadly
Ja, I feel you bro. Ik had het gevoel dat ik toch ook iets meer dan een 5 ging hebben.

Ik had het wel degelijk geleerd (behalve boek 3), dus een buis van dat formaat was wel teleurstellend.
Ik ga het examen niet in augustus meedoen, want mijn huidig rooster is al vrij gek, en ik zou graag aan mijn thesis beginnen volgend jaar.
Volgens mij smijt Stijns wel niet met haar punten, al was een nipte buis bij mij vrees ik wel verdiend

Gaat uw Erasmus in gevaar komen als ge het examen dat ge in januari ni hebt meegedaan laat varen?
#messingupbadly

ad:
Die 65CHF moet ik toch niet zelf betalen.