Th1x4nG
Legacy Member
josilirios zei:JAMA thixie waar zitte![]()
Fak, we gaan da beter moeten afspreken :d gisteren wask het al veel te rap beu en dan maar gaan slapen mja... Resultaat is dak 10 uur slaap
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
josilirios zei:JAMA thixie waar zitte![]()
Het is hier precies nog rustig!²edraket zei:Ik ga maandag beginnen!
gtfoUtred zei:Ik begin binnen een dag of 10!
edraket zei:Ik ga maandag beginnen!
Exorikos zei:Morgen vertrek ik naar cERN. Voor het eerst in mijn leven alleen vliegen.![]()

lantaarnpaal zei:Is een vliegbewijs moeilijk en duur om te halen? Kwil dat later eens proberen![]()
