Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Allez, kging vandaag nen goeie blokdag maken, maar alst zo verder gaat, zal daar nie veel van gekomen zijn. Mn zus is haar deel van de kamer aan het opruimen (we delen een kamer) dus constant dingen verfrommelen en iedere 5min loopt ze eens nasr boven en naar beneden. Aaargh, thuis blokken. :angry:
En ik moet echt wel deftig wat studeren vandaag, moet dit weekend veel meer gaan werken dan oorspronkelijk gedacht, dus daar gaat mn planning.
Pics van de zus joo

Iemand

Legacy Member
Kan iemand mij hier een goed boek aanraden met betrekking tot fiscaliteit (mag ook in internationale context zijn) van innovatieve vennootschappen? (R&D/O&O)

coldplayke

Legacy Member
Examenrooster eindelijk bekend:

24/08: atw I

Dan heb ik nog 3 volle weken en mijn samenvatting is al af ..
maandag zal ik beginnen met echt instuderen :p

Balsaus

Legacy Member
OP mijn IER kalender staan er maar 3 van de 4 herexamens. 100% zeker dat ik mij voor 4 herexamens had ingeschreven (bij studiegangvoortgangdossier staan die tekens daar ook). Wie moet ge daarvoor contacteren bij de KUL?

stinky

Legacy Member
Studentenadministratie ofzo zeker? Als het fout is, verwijzen die u toch door...

NotoriousP

Legacy Member
Balsaus zei:
OP mijn IER kalender staan er maar 3 van de 4 herexamens. 100% zeker dat ik mij voor 4 herexamens had ingeschreven (bij studiegangvoortgangdossier staan die tekens daar ook). Wie moet ge daarvoor contacteren bij de KUL?

Niet elke docent heeft zijn examenmoment al gekozen, ze moeten dit pas ten laatste 14 dagen voor het examen meedelen dacht ik.

_ns_

Legacy Member
coldplayke zei:
Examenrooster eindelijk bekend:

24/08: atw I

Dan heb ik nog 3 volle weken en mijn samenvatting is al af ..
maandag zal ik beginnen met echt instuderen :p

Ik begin den 23e pas, das dus nog 2 weken congé ze hier :p.

31/08 ethiek en dan 04/09 nog nen test gaan hermaken voor een stom werkcollege.

Th1x4nG

Legacy Member
Balsaus zei:
OP mijn IER kalender staan er maar 3 van de 4 herexamens. 100% zeker dat ik mij voor 4 herexamens had ingeschreven (bij studiegangvoortgangdossier staan die tekens daar ook). Wie moet ge daarvoor contacteren bij de KUL?

Bij mij staat er 1 van de 6 op, en dan het vak dak nog moest inhalen ma wel geslaagd ben.
Hulde aan de KU Leuven! :bow:

lantaarnpaal

Legacy Member
24ste markten en prijzen: :puke: moet erdoor zijn
27ste bank en financien: moet wel lukken
1 sept ICT: kan ik tolereren, fuck dat programmeren

Exorikos

Legacy Member
Zolang wachten om dan de rottigste datum van allemaal te krijgen: 20 augustus. Dat wil zeggen dat ik zolang ze het niet verplaatsen, maar 2 weken in CERN zou kunnen blijven. Als ze het niet verplaatsen, doe ik het gewoon niet mee. Straks even langs de ombuds. Een thesis is toch echt een geldige reden en er zijn data genoeg in september. :x

EDIT: Dat was snel. Nieuwe datum 3 september! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan