Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

joshetei

Legacy Member
m'n laatste post, morgen de fameuze eerste werkdag :)
hoewel ik tegelijk ook nog student ben, nog n projectje in 2de zit :p

Exorikos

Legacy Member
Begin oktober waarschijnlijk nog eens naar CERN. Dan vindt het experiment van mijn thesis eindelijk plaats. Wel lastig dat ik dan pas definitief weet of mijn thesis over de resultaten gaat of over het technische werk dat er nog is aan die opstelling. Beiden zijn sowieso bijzonder interessant.

Infineon

Legacy Member
sinds maandag ook aan het studeren voor mijn enige herexamen, kmoet wel na het werk studeren en da lukt toch nie zo vlotjes. Khoop dat wel gaat volstaan om te slagen

Underlegend

Legacy Member
Ik studeer volgend jaar af als bachelor en zou daarna nog max. 2 jaar willen studeren. Is een Master Handelswetenschappen waardevol op de arbeidsmarkt? En is dit een interessante opleiding als je bv. interesse hebt om een eigen bedrijf op te starten of een management functie wel ziet zitten? ;)

PS: Ik ben de laatste tijd zoveel bezig geweest met het vergelijken van richtingen en diploma's dat ik door de bomen het bos niet meer zie. :P

Fliblit

Legacy Member
Na twee jaar essays maken gezien dat er een voorbeeldessay online staat :)

Enfin, het is af. Wat haat ik essays. Haat haat haat. In de loop van deze week nog eens herlezen en wat verbeteren, maar de grootste miserie is al gedaan.

Nu nog studeren voor drie herexamens. Twee negens en een zeven godverdomme :angry: En van die zeven ben ik 100% zeker dat ik die cursus ken, ik had gewoon ongelofelijke pech met de vraagtrekking. Twintig dagen zou meer dan genoeg moeten zijn om voor alles te slagen.

Utred

Legacy Member
Van iemand die talen doet zou je toch verwachten dat hij graag schrijft:unsure:

Nooby4Ever

Legacy Member
Fliblit zei:
Nu nog studeren voor drie herexamens. Twee negens en een zeven godverdomme :angry: En van die zeven ben ik 100% zeker dat ik die cursus ken, ik had gewoon ongelofelijke pech met de vraagtrekking.

:unsure:

coldplayke

Legacy Member
Gisteren hadden ze nog een laatste monitoraat voor atw georganiseerd. Ik vond het redelijk nutteloos (niemand behalve ik had de cursus al terug opengedaan, dus dat ging ongelofelijk traag). Maar er was een meisje... zo ongelofelijk dom :eek:
Die zat te ranten tegen de monitor (die ook de assistent van de prof van atw is) dat het boek veel te moeilijk geschreven is en niet to the point en blablabla (terwijl de cursus zelf al een samenvatting van 220 blz is).

En van dat moeilijk geschreven... welkom op de universiteit!

Tsubasa

Legacy Member
Ook maar eens een planning maken zeker. Juli is voorbij gevlogen, 1 dag thuis gezeten.

Statistiek 31 augustus (9/20, FML) en 2 examens wiskunde op 3 september. Eventueel probeer ik ook nog een 4de, want op dit moment lijk ik een zee van tijd te hebben, maar volgende week zal ik die wel al verprutst hebben. Het zijn de Lokerse en Fonne Feesten op 9 km van mijn deur.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Van iemand die talen doet zou je toch verwachten dat hij graag schrijft:unsure:
Dat is toch niet zo? Ik zou dat eerder denken over spreken, maar schrijven niet echt.

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Dat is toch niet zo? Ik zou dat eerder denken over spreken, maar schrijven niet echt.

Waarom? T&l heeft redelijk weinig met spreken te maken eigenlijk. Dat is vooral taalstudie, geschiedenis en literatuur.

n9ne

Legacy Member
Vandaag nog es beginnen leren. Was geleden van januari. Damn, dit suckt.

Orchidee

Legacy Member
Allez, kging vandaag nen goeie blokdag maken, maar alst zo verder gaat, zal daar nie veel van gekomen zijn. Mn zus is haar deel van de kamer aan het opruimen (we delen een kamer) dus constant dingen verfrommelen en iedere 5min loopt ze eens nasr boven en naar beneden. Aaargh, thuis blokken. :angry:
En ik moet echt wel deftig wat studeren vandaag, moet dit weekend veel meer gaan werken dan oorspronkelijk gedacht, dus daar gaat mn planning.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan